Start-up-ul Cartloop din Oradea, care a lansat în aprilie o platformă de marketing conversaţional folosită deja de sute de magazine online din SUA, Canada, Marea Britanie şi Australia, a câştigat competiţia Startup Spotlight 2020 organizată de How to Web, obţinând astfel premiul-investiţie de 225.000 de euro. Aceasta este practic a doua finanţare primită de Cartloop, start-up-ul atrăgând recent o investiţie de 300.000 euro de la fondul de investiţii GapMinder.
”Anul trecut am fost în competiţia Startup Spotlight cu Relevon, un start-up care în urma feedback-ului primit de la mentorii de atunci de la conferinţă s-a transformat în Cartloop. Nu ne aşteptam să câştigăm. Aceste două luni de program au trecut foarte repede. Tocmai ce ridicasem o rundă de investiţii şi ne gândeam doar la cum ne puteam bucura cât mai mult de experienţa în sine a programului”, au declarat Lisa Popovici şi Andrei Negrău, fondatorii Cartloop.
Cei doi au dezvoltat o platformă care le permite retailerilor online să comunice prin SMS cu clienţii care şi-au abandonat coşurile de cumpărături de pe site-urile lor astfel încât să afle de ce nu au finalizat achiziţia şi să soluţioneze problema.
Premiul de 225.000 de euro este oferit de către un grup de investitori locali: platforma de equity crowdfunding SeedBlink, reţeaua de angel investors TechAngels, fondul de investiţii Gapminder VC, vehiculul de investiţii private Simple Capital şi reţeaua de investitori Transylvania Angels Network. Suma reprezintă un aport la o viitoare investiţie în startup-ul câştigător, sub forma unui convertible note.