JYSK, retailerul scandinav de mobilier şi produse pentru casă, continuă expansiunea în România prin deschiderea unui nou magazin, cu o suprafaţă de 1.220 mp, în municipiul Satu Mare, ajungând astfel la o reţea de 94 de unităţi pe piaţa locală.
”În ultima perioadă am fost foarte activi din punct de vedere al expansiunii. Este cea de-a treia săptămână consecutivă în care deschidem un nou magazin, după deschiderile din Turda, respectiv Călăraşi. Satu Mare este cel de-al doilea oraş în care am deschis un magazin JYSK în urmă cu mai bine de 10 ani, iar locuitorii de aici ne cunosc de foarte mult timp. Noul magazin din Satu Mare este amplasat chiar în centrul oraşului, ceea ce îl face accesibil pentru locuitorii din toate zonele”, a spus Iraida Paiuc, Sales and Marketing Manager JYSK România şi Bulgaria.
JYSK România a înregistrat în anul financiar 2019-2020 o cifră de afaceri de 612,5 milioane lei, în creştere cu 5,3%, şi un profit brut înainte de taxe de 81,9 milioane lei, cu 8,4% mai mare decât în anul precedent. Bugetul de investiţii al JYSK România pentru anul în curs este de 25-30 de milioane de lei (circa 6 mil. euro).
Primul magazin JYSK a fost deschis în Danemarca în anul 1979. În prezent, JYSK desfăşoară operaţiuni în 51 de ţări, are peste 24.000 de angajaţi şi peste 2.900 de magazine. În Germania şi Austria, grupul îşi desfăşoară activitatea sub denumirea de Dänisches Bettenlager – iar în restul ţărilor sub numele de JYSK. Compania este deţinută de familia fondatorului ei, omul de afaceri danez Lars Larsen, care are în portofoliu şi alte companii, cu o cifră de afaceri anuală de 4,7 miliarde de euro. Cifra de afaceri JYSK este de 34,1 miliarde euro. JYSK a intrat pe piaţa din România în 2007, odată cu inaugurarea primului magazin la Oradea.