web analytics
Sunteți aici
Home > BUSINESS ÎN ARDEAL > Reţeaua de magazine Brico Dépôt a vândut de 82 mil. euro în T3/2020

Reţeaua de magazine Brico Dépôt a vândut de 82 mil. euro în T3/2020

Grupul Kingfisher, care deţine magazinele de bricolaj Brico Dépôt, a avut vânzări în creştere cu 10,6% like-for-like în România în trimestrul al treilea din 2020, potrivit celui mai recent raport financiar publicat.

”Creşterea de 10,6% reflectă cererea mare de produse din majoritatea categoriilor, în special cele privind aerul liber”, se arată în raport.

Astfel, vânzările au fost de 73 de milioane de lire, adică circa 82 de milioane de euro. Un singur magazin Brico Dépôt a fost închis sub impactul prevederilor legate generate de pandemie, doar în două weekenduri. Toate celelalte magazine au rămas deschise.

”Pe viitor, deşi magazinele fizice reprezintă în continuare un pilon de business semnificativ pentru noi, ne propunem, de asemenea, să accelerăm procesele de digitalizare, venind astfel în întâmpinarea interesului în creştere din partea clienţilor noştri pentru cumpărături online”, spune Adela Smeu, CEO Brico Dépôt România.

Reţeaua Brico Dépôt din România numără 35 de magazine, cărora li se adaugă un outlet de materiale de construcţii, deschis anul acesta, în Chiajna, pe autostrada Bucureşti-Piteşti.

Articole similare

Sus
Produs în Ardeal

FREE
VIEW