web analytics
Sunteți aici
Home > BUSINESS ÎN ARDEAL > Kaufland vrea să aducă la raft doar carne de porc de la animale crescute în ferme româneşti

Kaufland vrea să aducă la raft doar carne de porc de la animale crescute în ferme româneşti

Retailerul german Kaufland va extinde programul de stimulare a producţiei agricole locale, toată carnea de porc de la Raftul Românesc urmând să provină de la porci născuţi, şi nu doar crescuţi în România Totodată, retailerul spune că sprijină fermierii români să adere la programul de bunăstare a animalelor, care impune noi standarde de calitate pentru creşterea porcilor.  

Programul ”Porc născut şi crescut în România” este o premieră pe piaţa locală, Kaufland fiind singurul lanţ în care carnea de porc are origine 100% românească. Retailerul a lansat prima etapă a programului în 2017 şi în prezent în toate magazinele Kaufland este livrată săptămânal carne proaspătă de porc ce provine de la peste 5000 de porci născuţi şi crescuţi în România. Demersul a fost lansat ca un răspuns la faptul că 60% din carnea de porc din România provenea din import.

”România are nevoie de investiţii în agricultură, ca să se dezvolte, iar noi lansăm un model ce sperăm să fie susţinut de toată piaţa, nu doar de noi. Obiectivul nostru este să avem 100% carne de porc românească în magazine. Vom continua să investim în dezvoltarea producţiei interne de porci, cu scopul de a oferi carne proaspătă numai de la porci care s-au născut în România”, declară Valer Hancaş, Director Comunicare şi Corporate Affairs Kaufland România.

Programul agricol pentru carnea de porc cuprinde momentan 7 ferme de porci din ţară, grupate în Cooperativa Agricolă Siliştea Producţie Suine, ce furnizează carne în magazinele Kaufland România, în volum de peste 2000 de porci pe săptămână. Obiectivul Kaufland este ca în următorii ani, toată carnea de porc din reţea să provină din astfel de ferme care respectă standardele impuse de Kaufland. Retailerul german Kaufland a obţinut în 2019 afaceri de 11,8 miliarde de lei, cu 8% mai mari decât cele din 2018, şi un profit net de  circa 850 mil. lei, plus 8%.  Nemţii au circa 130 de hipermarketuri cu preţuri mici în România.

Articole similare

Sus
Produs în Ardeal

FREE
VIEW