web analytics
Sunteți aici
Home > AFACERI LA ÎNCEPUT > Antreprenoarea Laura Hizo-Miloş a investit 45.000 de euro în ciocolateria Maximilian Chocolat din centrul Clujului

Antreprenoarea Laura Hizo-Miloş a investit 45.000 de euro în ciocolateria Maximilian Chocolat din centrul Clujului

Laura Hizo-Miloş avea câţiva ani când a mers pentru prima dată cu mama ei în Belgia, în oraşele vestite pentru ciocolata artiza­na­lă, precum Bruges şi Waregem, şi s-a îndrăgostit de ce a văzut acolo. A urmat un traseu profesional în domeniul economic, pentru ca, după 11 ani petrecuţi în consultanţă, să schimbe macazul şi să aleagă o activitate creativă, inspirată de ce văzuse în călătoriile prin Belgia. Aşa a ajuns să pună bazele Maximilian Chocolat, o ciocolaterie din Cluj-Napoca, potrivit Ziarului Financiar.

”Atelierul nostru se află pe strada Universităţii din Cluj-Napoca. Suntem amplasaţi la parterul unei clădiri istorice. Ne-am dorit să putem primi oamenii aici la degustări, workshopuri, să poată vizita ate­lierul”, a spus Laura Hizo-Miloş, citată de ZF.

Maximilian Chocolat a apărut în de­cem­brie 2019, după o investiţie de 45.000 de euro, din care 38.000 de euro au fost finan­ţa­re ne­rambursabilă. Brandul a fost inspirat din fa­milie, Maximilian fiind numele fiului Laurei. Deschiderea a venit la capătul unui an în care antreprenoarea s-a perfecţionat la cursuri de formare şi a exersat, ea neavând deloc expe­rien­ţă în domeniu. A obţinut Certificatul de Cio­colatier Artizanal, a urmat cursuri la Academia de Ciocolată Callebaut din Belgia, masterclassuri cu ciocolatieri şi maeştri pati­seri pentru a învăţa conceptul de cioco­lată rafinată, cu ganache-uri diverse.

”Produsele noastre sunt praline – pictate manual – şi trufe. Realizarea unei praline durează trei zile. Matriţele se pictează cu unt de cacao colorat, după care trebuie să se sta­bilizeze, apoi se toarnă cochilia, ganache-ul şi se creează pralina.”, a mai spus antreprenoarea. Preţurile variază între 19 lei cutia cu patru trufe şi 149 de lei cutia cu 25 de praline.

Brandul Maximilian Chocolat se găseşte în ciocolateria din Cluj-Napoca, dar şi în cafenelele Ceramic Cafe din Cluj şi Bucureşti, în ceainăria Demmers din Cluj, în localuri din alte oraşe, precum şi online. Maximilian Chocolat era estimat să aducă în 2020 venituri de 90.000 de euro, însă, pe fondul pandemiei, Laura Hizo-Miloş se aşteaptă acum să atingă 70% din acest target.

Articole similare

Sus
Produs în Ardeal

FREE
VIEW