web analytics
Sunteți aici

Grupul Digi Communications, controlat de omul de afaceri Zoltan Teszari din Oradea, a raportat pentruT3/2020 venituri totale de 328 mil. euro şi profit de 18 mil. euro

Grupul Digi Communications, care domină piaţa de servicii de cablu TV şi net fix din România, şi are operaţiuni şi în Ungaria, Spania şi Italia, a înregistrat în al treilea trimestru din 2020 o adevărată explozie a numărului de clienţi pe segmentele cheie de cablu TV şi net fix, după ce compania a primit acordul Consiliului Concurenţei pentru o achiziţie semnată anul trecut, respectiv cel mai mare operator mic care rămăsese independent pe piaţa de cablu TV – AKTA, împreună cu sateliţi ai săi.

Digi nu a comunicat oficial date despre numărul de abonamente câştigat din tranzacţia de aproape 80 mil. euro, dar o comparaţie între numărul de clienţi raportat de companie în România la finele tri­mestrului II cu cel raportat acum, pentru finele lunii septembrie, indică un adevărat boom: un plus de 339.000 de clienţi pe cablu TV şi un plus de 193.000 pe internet fix.

Grupul Digi a raportat astfel pentru cele nouă luni încheiate la 30 septembrie 2020 venituri în creştere cu 8,7% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului precedent (950,6 milioane de euro faţă de 874,6 mili­oane de euro) şi o creştere cu 12 % a numărului de abonamente, până la 17,7 mi­lioane de la 15,8 milioane, pentru perioada încheiată la 30 septembrie 2019.

Profitul operaţional ajustată în primele nouă luni a fost de 353 milioane de euro (inclusiv IFRS 16), înregistrând o creştere de 8% comparativ cu perioada precedentă. Rezultatul net la nivelul primelor nouă luni a fost o pierdere de 24 mil. euro. În al treilea trimestru Digi a raportat venituri totale de 327,6 mil. euro cu un profit net de 18 mil. euro.

Articole similare

Sus
Produs în Ardeal

FREE
VIEW