Grupul Digi Communications, care domină piaţa de servicii de cablu TV şi net fix din România, şi are operaţiuni şi în Ungaria, Spania şi Italia, a înregistrat în al treilea trimestru din 2020 o adevărată explozie a numărului de clienţi pe segmentele cheie de cablu TV şi net fix, după ce compania a primit acordul Consiliului Concurenţei pentru o achiziţie semnată anul trecut, respectiv cel mai mare operator mic care rămăsese independent pe piaţa de cablu TV – AKTA, împreună cu sateliţi ai săi.
Digi nu a comunicat oficial date despre numărul de abonamente câştigat din tranzacţia de aproape 80 mil. euro, dar o comparaţie între numărul de clienţi raportat de companie în România la finele trimestrului II cu cel raportat acum, pentru finele lunii septembrie, indică un adevărat boom: un plus de 339.000 de clienţi pe cablu TV şi un plus de 193.000 pe internet fix.
Grupul Digi a raportat astfel pentru cele nouă luni încheiate la 30 septembrie 2020 venituri în creştere cu 8,7% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului precedent (950,6 milioane de euro faţă de 874,6 milioane de euro) şi o creştere cu 12 % a numărului de abonamente, până la 17,7 milioane de la 15,8 milioane, pentru perioada încheiată la 30 septembrie 2019.
Profitul operaţional ajustată în primele nouă luni a fost de 353 milioane de euro (inclusiv IFRS 16), înregistrând o creştere de 8% comparativ cu perioada precedentă. Rezultatul net la nivelul primelor nouă luni a fost o pierdere de 24 mil. euro. În al treilea trimestru Digi a raportat venituri totale de 327,6 mil. euro cu un profit net de 18 mil. euro.