web analytics
Sunteți aici

Clujeanul Marian Porumb a investit 156.000 de euro în localul DOT din Cluj-Napoca şi vrea să se extindă şi în Bucureşti

Marian Porumb, un antre­pre­nor cu aproape două de­cenii de experienţă în HoReCa şi cu aptitudini în profesia de barman, a in­vestit 156.000 de euro într-un local în Cluj-Napoca, sub numele DOT – District of Toast. Ideea i-a venit în 2017 şi a fost imple­mentată în urmă cu un an şi jumătate, potrivit Ziarului Financiar.

”Încă din adolescenţă am început să lu­crez în HoReCa, am urcat de la spălător de vase, până la general manager la un local în Cluj. Apoi m-am gândit la un local al meu, care să fie cartea mea de vizită“, a povestit Marian Porumb, citat de ZF.

Cu o echipă de 13 colegi, la care se adau­gă cei din zona de contabilitate şi admi­nis­trare a afacerii, Marian Porumb a reuşit să se evi­denţieze pe piaţa restau­ran­telor din Cluj-Napoca prin cocktailu­rile devenite bestseller, dar şi prin bor­canele umplute cu diferite pre­pa­rate – hummus, guaca­mo­le, cremă de brân­ză cu peşte afumat şi altele – concepute ca o me­todă de adap­tare la realitatea adusă de coronavirus.

Cei mai mulţi angajaţi de la DOT au experienţă ca barman-mixologist, barista, cus­tomer experience manager şi floor-manager, dar printre ei se regăsesc şi ingineri. Cu DOT, Marian Porumb a făcut anul trecut afaceri de 1,2 mil. lei (peste 250.000 de euro), iar ţinta este să depăşească aceas­tă bornă în 2020. Ţinând însă cont de si­tua­ţia dificilă prin care trec restaurantele anul acesta, scopul este destul de greu de atins.

”Planul nostru în 2020 era să deschidem încă un local în Cluj-Napoca şi unul în Bucureşti. Până la urmă, nu am mai deschis, dar am făcut un pop-up store în Piaţa Mihai Viteazu din Cluj-Napoca, unde vindem produsele noastre emblematice. Tatonăm în continuare ideea de a deschide un nou DOT.”, a mai spus Porumb.

În plus, unul din planurile lui Marian Porumb este să facă o fabrică în care să îm­bu­telieze preparatele pe care le vinde şi as­tăzi la borcan – hummus, cremă de brânză, cre­mă de ardei copt, pulled pork şi altele. Un bor­can de 500 de grame cu astfel de pre­pa­ra­te variază, ca preţ, între 16 şi 50 de lei, iar o sticlă de un litru de limonadă costă 16 lei.

Articole similare

Sus
Produs în Ardeal

FREE
VIEW