12.1 C
Cluj-Napoca
joi, mai 23, 2024
Google search engine
AcasăAFACERI LA ÎNCEPUTClujeanul Marian Porumb a investit 156.000 de euro în localul DOT din...

Clujeanul Marian Porumb a investit 156.000 de euro în localul DOT din Cluj-Napoca şi vrea să se extindă şi în Bucureşti

Marian Porumb, un antre­pre­nor cu aproape două de­cenii de experienţă în HoReCa şi cu aptitudini în profesia de barman, a in­vestit 156.000 de euro într-un local în Cluj-Napoca, sub numele DOT – District of Toast. Ideea i-a venit în 2017 şi a fost imple­mentată în urmă cu un an şi jumătate, potrivit Ziarului Financiar.

”Încă din adolescenţă am început să lu­crez în HoReCa, am urcat de la spălător de vase, până la general manager la un local în Cluj. Apoi m-am gândit la un local al meu, care să fie cartea mea de vizită“, a povestit Marian Porumb, citat de ZF.

Cu o echipă de 13 colegi, la care se adau­gă cei din zona de contabilitate şi admi­nis­trare a afacerii, Marian Porumb a reuşit să se evi­denţieze pe piaţa restau­ran­telor din Cluj-Napoca prin cocktailu­rile devenite bestseller, dar şi prin bor­canele umplute cu diferite pre­pa­rate – hummus, guaca­mo­le, cremă de brân­ză cu peşte afumat şi altele – concepute ca o me­todă de adap­tare la realitatea adusă de coronavirus.

Cei mai mulţi angajaţi de la DOT au experienţă ca barman-mixologist, barista, cus­tomer experience manager şi floor-manager, dar printre ei se regăsesc şi ingineri. Cu DOT, Marian Porumb a făcut anul trecut afaceri de 1,2 mil. lei (peste 250.000 de euro), iar ţinta este să depăşească aceas­tă bornă în 2020. Ţinând însă cont de si­tua­ţia dificilă prin care trec restaurantele anul acesta, scopul este destul de greu de atins.

”Planul nostru în 2020 era să deschidem încă un local în Cluj-Napoca şi unul în Bucureşti. Până la urmă, nu am mai deschis, dar am făcut un pop-up store în Piaţa Mihai Viteazu din Cluj-Napoca, unde vindem produsele noastre emblematice. Tatonăm în continuare ideea de a deschide un nou DOT.”, a mai spus Porumb.

În plus, unul din planurile lui Marian Porumb este să facă o fabrică în care să îm­bu­telieze preparatele pe care le vinde şi as­tăzi la borcan – hummus, cremă de brânză, cre­mă de ardei copt, pulled pork şi altele. Un bor­can de 500 de grame cu astfel de pre­pa­ra­te variază, ca preţ, între 16 şi 50 de lei, iar o sticlă de un litru de limonadă costă 16 lei.

RELATED ARTICLES
- Advertisment -
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine

Most Popular

Recent Comments