web analytics
Sunteți aici

Operatorul american de call-centere Sykes angajează 112 oameni pentru biroul din Sigma Center Cluj-Napoca

Furnizorul de soluţii de management şi servicii BPO Sykes Entreprises Eastern Europe, parte a grupului american Sykes, are disponibile în prezent 112 de locuri de muncă pentru funcţionari informaţii clienţi, la biroul din Cluj-Napoca, potrivit informaţiilor de pe site-ul Agenţiei Judeţene pentru Ocuparea Forţei de Muncă (AJOFM) Cluj. Compania a finalizat anul 2019 cu un număr mediu de 1.593 de angajaţi, conform datelor publice existente.

Pe piaţa locală, Sykes are birouri în Cluj-Napoca, Sibiu, Braşov şi Oradea. Un angajat într-un departament de call-center, care oferă servicii doar în limba romană, poate câştiga un salariu de până la 2.000 de lei, însă venitul poate varia dacă candidatul cunoaşte şi o limbă străină rară, precum olandeza sau daneza, depăşind şi 1.000 de euro pe lună.

Compania BPO Sykes Entreprises Eastern Europe, parte a grupului american Sykes, a avut în 2019 o cifră de afaceri de peste 146,6 mil. lei (30,9 mil. euro), în creştere cu 6% faţă de anul anterior, potrivit calculelor ZF pe baza datelor de la Ministerul Finanţelor Publice. Compania a realizat anul trecut un profit net de aproximativ 15,6 mil. lei (3,3 mil. euro), mai mult cu 20% faţă de anul precedent, cand Sykes a obţinut un câştig net de aproximativ 13 mil. lei (2,8 mil. euro), conform datelor publice.

Grupul american Sykes a intrat pe piaţa locală în anul 2010, cu un spaţiu de 1.800 mp închiriat în clădirea de birouri Sigma Center din Cluj, dezvoltând proiecte pentru Samsung. Compania Samsung a lansat în luna aprilie a anului trecut un serviciu de asistenţă şi suport nonstop pentru clienţii de pe piaţa locală care au smartphone-uri şi gadgeturi purtabile ale companiei, furnizarea serviciului fiind externalizat către compania Sykes Enterprises Eastern Europe.

Articole similare

Sus
Produs în Ardeal

FREE
VIEW