Compania de catering Yellow Menu, un business pornit în 2015 de Florin Stoian, şi ajuns la o reţea de 15.000 de clienţi activi în aplicaţie, a înregistrat 1.500 de comenzi în primele două săptămâni de la intrarea pe piaţa din Cluj-Napoca, însumând 14.500 preparate. Coşul mediu al unui singur client a fost de aproximativ 60 de lei.
”Este o evoluţie rapidă, la care nu ne aşteptam, dar pentru care suntem pregătiţi din punct de vedere operaţional. În prezent livrăm în tot oraşul şi urmează să ne extindem către zonele care prezintă interes’”, spune Mădălin Negru, administrator Yellow.Menu.
Anul trecut, platforma de investiţii şi management ROCA, destinată companiilor româneşti în dificultate, a anunţat preluarea a 30% din acţiunile Yellow Restaurant SRL, companie care deţine şi operează platforma de food delivery şi aplicaţia Yellow.Menu, într-o tranzacţie de 300.000 de euro.
Mizând pe acest parteneriat, Yellow.Menu s-a adaptat rapid la realitatea economică conturată de pandemie, reuşind să beneficieze de oportunitatea creată de noile obiceiuri de consum dictate de aceasta.
Intrarea pe piaţa din Cluj-Napoca a presupus crearea a 20 locuri de muncă, echipa urmând să fie extinsă în continuare, potrivit datelor transmise de oficialii companiei. Yellow Restaurant a raportat anul trecut o cifră de afaceri de 437.862 lei şi pierderi de 349.208 lei.