George Cuceu îşi aminteşte că de mic a fost pasionat de maşini, însă niciodată nu şi-a dorit să devină inginer mecanic, ci să se ocupe de aspectul autovehiculelor, de imaginea lor, iar pasiunea din copilărie l-a dus către un proiect antreprenorial de la zero în zona de servicii premium de detailing auto, potrivit Ziarului Financiar.
”Businessul l-am pornit în 2015, în paralel cu jobul pe care-l aveam. Lucram într-o vopsitorie şi apoi veneam acasă şi curăţam toate interioarele maşinilor, pentru că se murdăreau. Am început cu un aspirator, ca un hobby, nimic profesional şi ulterior mi-am dat seama că îmi place ce fac. Eu am terminat Inginerie mecanică, dar nu am vrut să profesez niciodată. Am mai lucrat ca agent de vânzări şi am învăţat cum să manageriez un proiect“, spune George Cuceu, fondator al Revo Garage, un atelier de detailing auto din Cluj-Napoca, citat de Ziarul Financiar.
Revo Garage oferă servicii premium pentru autoturisme, pornind de la un banal curăţat în interior până la protejarea caroseriei, eliminarea zgârieturilor de pe caroserie, pentru maşinile second-hand, iar pentru maşinile noi atelierul oferă servicii de protecţie, astfel încât autoturismul să-şi menţină în timp valoarea de piaţă.
”Am pornit Revo Garage de pe o zi pe alta. Am avut nişte economii, 7.000 de euro la început, şi am încercat. Am avut alocat bugetul pentru chirie şi casă timp de şase luni. (…) După două, trei luni primeam telefoane, ulterior au început să vină clienţii. M-am bazat pe încredere, sinceritate, organizare”.
Investiţia până în momentul de faţă a fost de 30.000-35.000 de euro şi în continuare se investeşte, subliniază fondatorul Revo Garage, iar o parte din bani au fost atraşi printr-un credit BT Mic, acordat de Banca Transilvania. Primele maşini care au intrat în atelierul lui George Cuceu au fost second-hand şi până la începutul verii din 2020 a lucrat singur şi reuşea să se ocupe de două maşini pe săptămână. Ulterior a mai atras în business un fost coleg şi are în probe doi băieţi, pentru că a crescut volumul de muncă.
Businessul a fost constituit iniţial ca un PFA, iar acum antreprenorul spune că e nevoie să-i schimbe statutul în SRL, pentru că vânzările au crescut semnificativ, media lunară a încasărilor ajungând la 10.000-15.000 de lei.
În general, clienţii îşi doresc detailing de interior şi exterior, iar costul serviciilor pentru o maşină standard este de până în 500 de euro. George Cuceu explică că preţul este calculat în funcţie de materialele din maşină, de cum arată interiorul (uzat, semi-uzat sau murdar) şi în funcţie de serviciile oferite (hidratare piele, tratere de pete). George Cuceu crede că orice tânăr poate să reuşească în ceea ce îşi propune, dacă are sprijin din partea părinţilor, chiar şi moral.