Rom Paper din Braşov, unul dintre cei mai importanţi producători de hârtii igienico-sanitare de pe plan local şi cel care deţine brandul Mototol, a realizat în 2019 o cifră de afaceri de peste 78,5 mil. lei (16,6 mil. euro), în creştere cu 14% faţă de anul anterior, potrivit datelor de la Ministerul Finanţelor.
Compania şi-a crescut anul trecut de aproximativ şase ori profitul net, ajungând la peste 1 mil. lei (231.000 de euro), de la un câştig net de circa 186.000 de lei (40.000 de euro) realizat în anul precedent, conform datelor publice. Rom Paper a avut în 2019 un număr mediu de 136 de angajaţi. Compania Rom Paper a fost înfiinţată în anul 2002 de familia Puchin şi are ca obiect principal de activitate producţia şi comercializarea de şerveţele de masă, prosoape pliate, hârtie igienică, role profesionale, prosoape cosmetice şi serveţele la cutie.
Compania a fost achiziţionată în 2016 de Vrancart Adjud, unul dintre cei mai mari producători de hârtie igienică, carton ondulat şi ambalaje de carton. Principalul brand din portofoliul Rom Paper este Mototol, compania livrând produsele atât pe plan local, cât şi la export. Conform ultimelor date, Rom Paper exportă produsele în mai multe ţări, precum Ungaria, Cehia, Slovacia, Polonia, Republica Moldova şi Bulgaria. Anul trecut, Rom Paper avea în desfăşurare o investiţie de peste 2 mil. euro, care viza extinderea într-o nouă fabrică în Braşov şi o facilitate de producţie în Adjud.