web analytics
Sunteți aici

Ad­ministratorul magazinelor locale New Yorker, cu sediul în Cluj-Napoca, a făcut afaceri de 70 mil. euro

Compania NY’ER România, cu sediul în Cluj-Napoca, ad­ministratorul magazinelor locale New Yorker, a raportat pentru 2019 o cifră de afaceri de peste 345,5 mil. lei (aproximativ 73 mil. euro), în creştere cu 13,5% faţă de anul anterior, potrivit datelor de la Minis­te­rul Finanţelor. Compania a realizat anul trecut un profit net de aproximativ 80,7 mil. lei (17 mil. euro), în creştere cu cir­ca 2% faţă de anul prece­dent, conform datelor pu­bli­ce. Com­pania a avut anul trecut un număr mediu de 437 de angajaţi.

După valoarea busines­sului, New Yorker se află prin­tre cei mai mari retaileri de modă din România, ală­turi de Inditex (proprie­tarul Zara), H&M, C&A şi LC Waikiki pe piaţa de haine, iar Deichmann şi CCC pe încălţări, conform Euro­monitor şi ZF. În principal, New Yorker a acoperit cele mai mari oraşe ale ţării, brandul fiind poziţionat pe seg­mentul mediu de preţ. Oraşele mici şi medii sunt opţiunea discounterilor care merg cu preţuri mici să se bată cu bazarurile şi magazinele locale.

New Yorker a intrat în România în anul 2007, în plin boom economic, însă a continuat să se extindă an de an, indi­ferent de context, ajungând la aproximativ 40 de maga­zine în 2019, potrivit unor informaţii anterioare. La nivel global, New Yorker deţine 1.000 de filiale în peste 40 de ţări şi are aproximativ 18.000 de angajaţi, conform informaţiilor de pe site-ul companiei.

Românii cheltuie anual 3,6-3,8 mld. euro pe haine, sumă la care se adaugă cei 1,2 mld. euro cheltuiţi pe pantofi şi cei circa 600 mil. euro care merg pe echipamente sportive.

Articole similare

Sus
Produs în Ardeal

FREE
VIEW