-1.3 C
Cluj-Napoca
sâmbătă, februarie 15, 2025
Google search engine
AcasăAFACERI LA ÎNCEPUTAlina şi Paul Augustin din Cluj au făcut 25.000 de euro anul...

Alina şi Paul Augustin din Cluj au făcut 25.000 de euro anul trecut din vânzarea măsuţelor personalizate pentru copii

Alina şi Paul Augustin, o fa­mi­lie din Cluj-Napoca, a pornit un business în producţia de mo­bilier din lemn pentru co­pii în 2019 din nevoia de a-i ofe­ri copilului lor, de numai un an şi jumătate pe atunci, o masă personalizată cu diverse lu­cruri imprimate. Acum, pot realiza un număr neli­mitat de produse, în urma colaborării cu o fa­brică de mobilă, şi ţintesc contracte B2B în Ro­mânia şi parteneriate pentru exportul în Europa, potrivit Ziarului Financiar.

”Povestea a început în momentul în care a apărut necesitatea să achiziţionăm o mă­su­ţă pentru copilaşul nostru Cezar, care avea un an şi jumătate. Ne-am dorit să facem un pro­dus personalizat, care poate fi şi un cadou deo­sebit. În momentul acela am făcut o mă­suţă la părinţii mei în Maramureş, care aveau un atelier de tâmplărie”, îşi aminteşte Alina Augustin începuturile businessului ce-i poartă numele. Ea susţine că făcuseră câteva produse, creaseră site-ul, însă nu aveau încă un nume pentru brand.

”Căutam ceva uşor de reţinut. Soţul meu a zis într-o zi să pu­nem Alyna, am căutat pe inter­net, iar domeniul şi so­cial media erau li­bere, astfel am ales numele”, a mai spus antreprenoarea.

Alina Augustin este de profesie econo­mist şi a lucrat în domeniul bancar, dar şi în pro­iecte cu fonduri europene şi acum se ocu­pă în mica afacere de la munca de secretar la cea de contabil. În cea mai bună lună compania a vândut vreo 50-60 de seturi.

În prezent, compania vinde produsele în România prin in­termediul site-ului, dar şi în Eu­ro­pa prin intermediul Alyna.eu. Compania livrează şi în Uniunea Europeană, în state unde sunt comunităţi de români. Setul de măsuţă cu un scaun costă 496 de lei, iar setul cu două scaune 649 de lei.

Înainte de pandemie brandul Alyna a participat la cel mai mare târg de jucării de la Nurenberg, unde au întâlnit cei mai mari jucători din domeniu şi sunt în discuţii cu diverşi retaileri pentru a vinde pro­dusele la export, inclusiv în şcoli şi centre educaţionale din Ger­mania. În 2019 compania a avut o cifră de afaceri de 25.000 de euro.

RELATED ARTICLES
- Advertisment -
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine

Most Popular

Recent Comments