18.6 C
Cluj-Napoca
duminică, septembrie 8, 2024
Google search engine
AcasăBUSINESS ÎN ARDEALTimişorenii de la Contakt şi-au extins reţeaua cu magazine de accesorii pentru...

Timişorenii de la Contakt şi-au extins reţeaua cu magazine de accesorii pentru telefoane cu 18 unităţi

Retailerul Contakt, specializat în distribuţia de accesorii şi tehnologii pentru dispozitive mobile, a deschis anul acesta 18 magazine, ajungând la peste 200 de locaţii active, şi vrea să se extindă până la finele anului cu încă 8 unităţi, la Bucureşti, Cluj-Napoca, Braşov, Galaţi, Ploieşti şi Turda. Grupul a fost fondat în 2002, la Timişoara, şi este controlat de antreprenorii români Darius Petric, Cosmin Preda şi Marcel Ioftor. Reţeaua are două branduri de retail, Contakt şi Hoco.

În 2019, Contakt a raportat o cifră de afaceri de peste 63 milioane de lei, în creştere cu aproximativ 65%, iar pentru 2020 încasări de circa 60 milioane de lei şi creşterea profitului, pe baza extinderii reţelei de magazine şi optimizarea proceselor interne.

Anul trecut, retailerul a investit  peste 2,8 milioane de lei pentru deschiderea a 28 de locaţii noi, dezvoltarea noii platforme a magazinului online, amenajarea unei hale logistice şi  reînnoirea flotei auto. În 2020, valoarea investiţiilor grupului Contakt s-a ridicat la peste 850.000 lei pentru deschiderea de noi unităţi, amenajarea birourilor şi dotarea cu noi echipamente.

”Contakt continuă seria de investiţii şi politica de expansiune în cele mai importante oraşe din ţară, urmând ca până la finalul anului să ajungem la un număr total de 26 de unităţi noi deschise în 2020. Deşi prima parte a anului a fost marcată de o perioadă mai dificilă în contextul provocat de pandemie, previziunile pentru 2020 sunt per total optimiste. Estimăm o cifră de afaceri apropiată celei din 2019 şi o rată a profitului mai ridicată, susţinută de optimizarea proceselor interne şi de obiectivul nostru de extindere atât a numărului de locaţii, cât şi a ofertei de produse”, a declarat Cristian Gheran, General Manager Contakt.

Potrivit reprezentanţilor companiei, în topul oraşelor care au generat cele mai multe vânzări în primele şapte luni ale anului se află Bucureşti, Cluj-Napoca şi Timişoara, urmate de Braşov şi Iaşi. Printre categoriile de produse cu cele mai multe solicitări din partea clienţilor în intervalul de referinţă se numără foliile de protecţie, husele, dar şi produsele de conectică. Grupul are peste 200 de magazine deschise în Bucureşti şi 36 de judeţe, şi peste 520 de angajaţi la nivel naţional.

RELATED ARTICLES
- Advertisment -
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine

Most Popular

Recent Comments