web analytics
Sunteți aici

Lanţul de restaurante de tip fast food KFC angajează oameni pentru locaţiile deţinute în Cluj-Napoca

Lanţul de restaurante de tip fast food KFC România vrea să angajeze 400 de pesoane la nivel naţional, posturile fiind deschise în Cluj-Napoca, dar şi în alte oraşe din ţară precum Bucureşti, Sibiu, Constanţa, Timişoara, Cluj, Braşov, Ploieşti, Târgovişte, Oradea şi Arad.

Poziţiile sunt atât în cadrul restaurantelor (lucrător bucătărie, bucătar şi casier), cât şi în cadrul serviciului KFC Delivery, unde sunt deschise 32 de posturi de curier. În plus, până la finalul anului sunt planificate noi deschideri de restaurante la nivel naţional, care urmează să creeze încă 80 de noi locuri de muncă, potrivit informaţiilor transmise de oficialii companiei.

”Ne bucurăm să anunţăm că, pe lângă continuarea planurilor de dezvoltare prin deschiderea de noi restaurante, creăm şi noi locuri de muncă. Susţinem astfel atât candidaţi fără experienţă, cât şi persoane care activează deja în industria HoReCa şi au nevoie sau îşi doresc să facă o schimbare”, spune Marian Gogu, director general KFC România.

Potrivit datelor companiei, cei care îşi doresc să facă parte din echipa KFC România pot opta pentru un program de lucru de 12 ore, 8 ore, 6 ore sau 4 ore, în funcţie de nevoile personale şi profesionale ale fiecăruia. La angajare, oferta presupune salariul de încadrare cu posibilitatea de majorare după şase luni, un an şi doi ani, tichete de masă şi alte beneficii, precum prime de sărbători sau bonusuri interne. În cazul unui crew member, de exemplu, venitul brut poate ajunge la 3.400 lei raportat la un program full time, de opt ore.

”Pentru angajarea la nivel de new entry nu este nevoie de experienţă anterioară. Angajaţilor li se oferă traininguri specializate, care îi ajută atât pe cei recent intraţi în echipă să se integreze uşor şi să îşi înţeleagă atribuţiile, cât şi pe cei cu experienţă, care îşi pot construi o carieră profesională în cadrul unei companii internaţionale. Noii angajaţi au acces atât la instruire practică în restaurant, realizată de experţi, cât şi la training-uri online, sub formă de cursuri şi teste”, explică oficialii KFC.

KFC România face parte din Sphera Franchise Group, care mai deţine pe plan local francizele Pizza Hut şi Taco Bell, şi dezvoltă brandul KFC şi în Republica Moldova şi Italia. Grupul a redeschis în septembrie toate restaurantele pe care le operează la interior în România, ca urmare a deciziei adoptate de autorităţi de a permite funcţionarea spaţiilor din interior ale restaurantelor, barurilor şi cafenelelor, începând cu 1 septembrie. Compania are active în prezent 157 din 158 de restaurante în toate cele trei pieţe de activitate, respectiv România, Italia şi Republica Moldova.

Articole similare

Sus
Produs în Ardeal

FREE
VIEW