Rottaprint, cea mai mare tipografie flexografică producătoare de etichete autoadezive şi ambalaje flexibile din România, cu sediul în localitatea Apahida, Cluj, are în plan pentru anul în curs investiţii în valoare de 4 milioane de euro, bani ce vor susţine dezvoltarea liniilor de producţie şi partea de software.
”Anul acesta vom continua dezvoltarea liniilor de fabricaţie pentru noile categorii de produse intrate în portofoliul Rottaprint. Astfel, investiţia va fi direcţionată către dezvoltarea software, utilaje care să ne permită să reducem impactul producţiei asupra mediului, implementarea unui sistem de colectare selectivă, dezvoltarea liniilor de producţie pentru etichetele inteligente”, a spus Cristi Nechita-Rotta, citat de Ziarul Financiar.
Acesta a adăugat că pe fondul pandemiei care a dus la o majorare a producţiei în industria alimentară dar şi a produselor chimice de dezinfectat, Rottaprint a înregistrat o creştere a exporturilor de circa 18% în primele şase luni ale anului în curs.
”Creşterea exporturilor este unul dintre obiectivele noastre strategice. Odată cu procesul de rebranding al companiei, am intensificat acţiunile de promovare pe plan extern, am angajat forţă de muncă exclusiv pentru segmentul de vânzări în ţările pe care ne focusăm, mai ales Ungaria şi Germania.Până la finalul anului, estimăm o creştere a exporturilor de peste 20%, comparativ cu anul trecut.”, a mai spus Nechita.
Tipografia Rottaprint a încheiat anul 2019 cu afaceri de peste 23 de milioane de euro, înregistrând un plus de 7% faţă de anul precedent, iar pentru finalul acestui an, directorul general estimează o creştere de două cifre, pe fondul majorării cererii.
Rottaprint deţine în prezent patru centre logistice în România, la Timişoara, Braşov, Ilfov şi Paşcani şi două centre logistice în Ungaria şi Germania, în care lucrează peste 270 de angajaţi. Anul trecut, compania a livrat produse în 11 ţări din Europa, Asia şi Statele Unite ale Americii.