web analytics
Sunteți aici

Retailerul francez de bricolaj Leroy Merlin şi-a majorat businessul din România cu 21%, până la 1,9 miliarde de lei

Retailerul francez de bricolaj Leroy Merlin, cu 17 ma­gazine în România, şi-a majorat cifra de afaceri de pe plan local cu 21% în 2019 faţă de anul precedent, businessul situându-se astfel la 1,9 miliarde de lei. Profitul companiei a cu­noscut de asemenea o creştere vertiginoasă, fiind de aproape patru ori mai mare în 2019 faţă de 2018, cu un re­zultat net de 167 de milioane de lei, potrivit datelor publicate pe site-ul Minis­te­rului de Finanţe. Nu­mărul de anga­jaţi ai Le­roy Mer­lin în România a fost anul trecut de 2.258.

În pre­zent, ma­ga­zine Le­roy Mer­lin exis­­tă în Su­cea­va, Ora­dea, Ti­mi­şoa­ra, Cluj-Napoca, Sibiu, Cons­tanţa şi alte oraşe. Anul trecut, ma­gazinele Leroy Merlin au avut un tra­fic de peste 12 mi­lioane de vizi­ta­tori. Retailerul de bri­colaj originar din Franţa a in­trat pe piaţa lo­ca­lă în urmă cu circa opt ani, prin deschi­derea unui ma­gazin pe Şoseaua Chitilei din Bu­cu­reşti.

Câţiva ani mai târziu, în 2014, Leroy Merlin a preluat reţeaua de 15 magazine BauMax, ca ur­mare a deciziei austriecilor de a vinde operaţiunile din Ro­mânia. Magazinele au fost trecute sub brandul Leroy Merlin, iar ulterior francezii au mai deschis două unităţi pe piaţa locală.

Leroy Merlin concurează, pe piaţa de 4 miliarde de euro a distribuţiei de materiale de construcţii, cu nume precum Dedeman, Hornbach, MatHaus, Brico Depot şi mai multe companii mici. Cele mai mari cinci reţele de bricolaj de pe piaţa locală au împreună 116 magazine şi afaceri cumulate de peste 12,1 miliarde de lei, potrivit bilanţurilor din 2018, anul din care datează cele mai recente informaţii financiare pentru toate companiile.

Articole similare

Sus
Produs în Ardeal

FREE
VIEW