web analytics
Sunteți aici
Home > BUSINESS ÎN ARDEAL > Familia Semen din Recaş a ajuns la afaceri de 4 mil. euro cu producătorul de preparate din carne Reco Banat

Familia Semen din Recaş a ajuns la afaceri de 4 mil. euro cu producătorul de preparate din carne Reco Banat

Recomsemtract, o fabrică de pro­duse şi preparate din carne din Recaş, pusă pe pi­cioare de familia Semen în 1994 şi autori­zată pentru schimburi intra­co­munitare în 2010, cu o capacitate de procesare de 6 tone de carne/zi şi un număr mediu de 35 de angajaţi, îşi desface în prezent producţia în magazinele proprii şi distribuie în judeţul Timiş şi o parte din judeţul Arad, deşi a testat şi comerţul modern prin intermediul marilor retaileri. Compania deţinută de Mihaela şi Vasilică Semen a avut o cifră de afaceri de 18,4 mil. lei (aproximativ 4 mil. euro) în 2019, iar profitul a fost de circa 50.000 de lei, arată datele de la Ministerul de Finanţe.

”Piaţa de desfacere este foarte importantă pentru un producător. Înainte să începi un business trebuie să ai o viziune clară a pieţei de desfacere. Nu poţi să produci fără să vinzi, iar clienţii nu sunt uşor de câştigat. Avem magazine proprii în Timişoara, Recaş şi Buziaş şi distribuim în judeţul Timiş, o parte din judeţul Arad”, spune Adina Gorneanu, manager al unităţii Recomsemtract, de profesie medic veterinar.

Compania are în portofoliu produse pre­­­­­­­cum cârnaţi, salamuri, crenvurşti, şuncă pre­sată, parizer, afumături sau semi­pre­pa­rate şi a avut produsele listate şi în reţele de ma­gazine, dar le-a retras. Oficialii susţin că vor să facă cunoscute produsele în rândul con­­­sumatorilor, individualizându-le, pe raf­tu­­­rile retailerilor fiind alături de alte branduri.

Adina Gorneanu consideră că un pro­du­cător poate ajunge la consumator prin mai multe căi, dar calitatea face diferenţa. Re­tailul este una dintre căi, bineînţeles, dacă poate respecta anumite condiţii im­puse de lanţurile mari de magazine, însă este foarte dificil să se diferenţieze de bran­du­rile concurente, mai ales dacă preţul este mai mic sau poziţia mai favorabilă.

Cea mai bună variantă pentru micii antreprenori din industria cărni de a ajunge la consumatorul final este păstrarea calităţii produselor de la început şi a promptitudinii, iar o desfacere bună ar fi propriile magazine de prezentare sau propria reţea de distribuţie.

Articole similare

Sus
Produs în Ardeal

FREE
VIEW