0.7 C
Cluj-Napoca
vineri, decembrie 13, 2024
Google search engine
AcasăBUSINESS ÎN ARDEALFamilia Semen din Recaş a ajuns la afaceri de 4 mil. euro...

Familia Semen din Recaş a ajuns la afaceri de 4 mil. euro cu producătorul de preparate din carne Reco Banat

Recomsemtract, o fabrică de pro­duse şi preparate din carne din Recaş, pusă pe pi­cioare de familia Semen în 1994 şi autori­zată pentru schimburi intra­co­munitare în 2010, cu o capacitate de procesare de 6 tone de carne/zi şi un număr mediu de 35 de angajaţi, îşi desface în prezent producţia în magazinele proprii şi distribuie în judeţul Timiş şi o parte din judeţul Arad, deşi a testat şi comerţul modern prin intermediul marilor retaileri. Compania deţinută de Mihaela şi Vasilică Semen a avut o cifră de afaceri de 18,4 mil. lei (aproximativ 4 mil. euro) în 2019, iar profitul a fost de circa 50.000 de lei, arată datele de la Ministerul de Finanţe.

”Piaţa de desfacere este foarte importantă pentru un producător. Înainte să începi un business trebuie să ai o viziune clară a pieţei de desfacere. Nu poţi să produci fără să vinzi, iar clienţii nu sunt uşor de câştigat. Avem magazine proprii în Timişoara, Recaş şi Buziaş şi distribuim în judeţul Timiş, o parte din judeţul Arad”, spune Adina Gorneanu, manager al unităţii Recomsemtract, de profesie medic veterinar.

Compania are în portofoliu produse pre­­­­­­­cum cârnaţi, salamuri, crenvurşti, şuncă pre­sată, parizer, afumături sau semi­pre­pa­rate şi a avut produsele listate şi în reţele de ma­gazine, dar le-a retras. Oficialii susţin că vor să facă cunoscute produsele în rândul con­­­sumatorilor, individualizându-le, pe raf­tu­­­rile retailerilor fiind alături de alte branduri.

Adina Gorneanu consideră că un pro­du­cător poate ajunge la consumator prin mai multe căi, dar calitatea face diferenţa. Re­tailul este una dintre căi, bineînţeles, dacă poate respecta anumite condiţii im­puse de lanţurile mari de magazine, însă este foarte dificil să se diferenţieze de bran­du­rile concurente, mai ales dacă preţul este mai mic sau poziţia mai favorabilă.

Cea mai bună variantă pentru micii antreprenori din industria cărni de a ajunge la consumatorul final este păstrarea calităţii produselor de la început şi a promptitudinii, iar o desfacere bună ar fi propriile magazine de prezentare sau propria reţea de distribuţie.

RELATED ARTICLES
- Advertisment -
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine

Most Popular

Recent Comments