Glovo, aplicaţia de servicii de livrare rapidă, este disponibilă acum şi în oraşul Bistriţa. Glovo este un marketplace care permite utilizatorilor să comande, să trimită şi să primească diferite produse.
În primă fază, locuitorii din Bistriţa vor avea acces la produsele restaurantului KFC şi se pot aproviziona de la hypermarket-ul Kaufland. În plus, clienţii pot folosi aplicaţia pentru a trimite pachete sau plicuri în oraş, nu mai grele de 9 kg, care ajung la destinatar în mai puţin de o oră. Serviciul permite şi livrarea de documente sau recuperarea obiectelor uitate acasă, la birou sau la prieteni, precum ochelari, chei, genţi şi alte obiecte. Pe parcursul anului, Glovo va încheia parteneriate cu restaurante locale şi lanţuri naţionale, magazine de cosmetice, florării şi supermarketuri din Bistriţa.
”În ultimele luni am încercat să fim un real sprijin pentru restaurantele partenere din toată ţara, prin consultanţă în adaptarea meniurilor pentru zona de livrări, dar mai ales prin posibilitatea adoptării modelului nostru de business Marketplace (livrare cu propriii angajaţi). În plus, în ultima lună am lansat două noi funcţionalităţi în aplicaţie: utilizatorii pot lăsa bacşis curierilor, aceştia putând să-şi crească veniturile lunare, şi serviciul Glovo Prime, ce oferă utilizatorilor livrări nelimitate, în baza unui abonament lunar de aproape 30 de lei,” a precizat Victor Răcariu, General Manager Glovo.
În 2 ani de activitate a Glovo în România, clienţii au comandat peste 16,3 milioane de produse de la cei 1.500 de parteneri activi, restaurantele, supermarketul şi curierul rapid fiind cele mai solicitate categorii în aplicaţie. Peste 17.200 de curieri sunt înscrişi în aplicaţie. Aplicaţia a fost descarcată de 1,7 milioane de ori, iar românii au comandat aproape 2 milioane de burgeri, 650.000 de shaorme, 680.000 de porţii de cartofi şi 520.000 de pizze.
În România, aplicaţia a fost lansată în mai 2018, serviciile fiind disponibile, în prezent, în 31 de oraşe din România, respectiv Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara, Iaşi, Braşov, Craiova, Constanţa, Sibiu, Arad, Ploieşti, Brăila, Galaţi, Oradea, Piteşti, Buzău, Slatina, Târgu Mureş, Alba Iulia, Bacău, Deva, Baia Mare, Focşani, Piatra Neamţ, Râmnicu Vâlcea, Corbeanca, Satu Mare, Suceava, Târgovişte, Botoşani, Bistriţa şi Târgu Jiu. Glovo a fost lansată în Barcelona şi operează în peste 650 de oraşe din 22 de ţări.