19.7 C
Cluj-Napoca
sâmbătă, mai 18, 2024
Google search engine
AcasăBUSINESS ÎN ARDEALNapolact a scos pe piaţă ''Gustul laptelui din satul Viişoara'', în urma...

Napolact a scos pe piaţă ”Gustul laptelui din satul Viişoara”, în urma unui parteneriat cu un fermier local

FrieslandCampina Ro­mâ­nia, producătorului bran­du­lui românesc de lactate Napolact, a scos pe piaţă un subbrand nou Na­po­lact Gustul laptelui din satul Vii­şoara, prin care îşi propune să fa­miliarizeze consumatorii cu gus­tul laptelui din Ardeal, susţine Ră­zvan Orbulescu, director mar­ke­ting al FrieslandCampina România.

”Ne-am dorit să aducem pro­du­se sănătoase şi nutritive ro­mâ­ni­lor mai ales atunci când au cea mai mare nevoie de ele, în plină criză de sănătate. Această lansare re­pre­zintă un pariu în termeni de bu­siness, pentru că e dificil să se­pari o linie de producţie doar pen­tru o sursă de lapte.  (…) Noul pro­dus ne-a dat şi opor­tunitatea de a oferi clienţilor noştri un gust cu totul special, dar şi de a promova o comunitate din Ardeal de unde noi colectăm lapte de peste 25 de ani”, spune Răzvan Orbulescu.

Acesta adaugă că Napolact îşi propune să facă parteneriate cu cât mai mulţi fermieri din Ardeal, în prezent, toate produsele Napolact fiind făcute doar cu lapte ce provine de la ferme din zonă. Laptele folosit la produsul Gus­tul laptelui din satul Viişoara pro­vine exclusiv de la ferma Ada Prod Com a lui Ovidiu Onişor afla­tă în Ardeal, în satul Viişoara, ju­deţul Cluj. Fermierul a preluat businessul, pus pe pi­cioare în urmă cu mai bine de 28 de ani de ta­tăl său, agronom, în timp ce se pregătea să de­vină pro­fesor de ma­te­matică.

Laptele este pas­teurizat şi păstrează con­ţinutul de grăsime aşa cum îl dau văcuţele, adică de la 3,7% la 4,1%, nemaifiind stan­dardizat în urma pro­cesului de producţie. Acum, Napolact Gus­tul laptelui din satul Viişoara este dis­po­nibil într-un singur gramaj, la 950 de ml. Răzvan Orbulescu afirmă că Friesland­Campina are în plan să pună pe piaţă şi alte produse inovative, care să răspundă ne­voilor consumatorilor.

FrieslandCampina România a încheiat anul 2018 cu o cifră de afaceri de 416,8 mil. lei, un profit net de 12,2 mil. lei şi un număr de 553 de angajaţi, potrivit datelor publice. Acestea sunt ultimele date publice disponibile, compania nu a depus bilanţul pe anul 2019. FrieslandCampina se află între cei mai mari cinci producători de lactate din România, un clasament dominat exclusiv de companii multinaţionale.

RELATED ARTICLES
- Advertisment -
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine

Most Popular

Recent Comments