0.7 C
Cluj-Napoca
vineri, decembrie 13, 2024
Google search engine
AcasăAFACERI LA ÎNCEPUTClujeanul Vlad Farcău a lansat brandul de batoa­ne pe bază de fructe...

Clujeanul Vlad Farcău a lansat brandul de batoa­ne pe bază de fructe uscate şi nuci ”Tata Vlad”

Antreprenorul Vlad Farcău, cu 12 ani de ex­pe­rienţă în domeniul IT, a înce­put în Cluj-Napoca businessul Tata Vlad, un brand de batoa­ne pe bază de fructe uscate şi nuci, fără zahăr, în diferite combinaţii. Afacerea a prins contur în mod organizat în septembrie 2019, iar până la sfârşitul anului trecut, în patru luni, Tata Vlad a adus vânzări de 25.000 de lei, scrie Ziarul Financiar.

”Povestea a prins rădăcini când s-a născut primul nostru copil, acum cinci ani. Am început să facem în casă dulciuri, să-i oferim o alternativă la dulciurile din comerţ. Eu eram deja pasionat de gătit sănătos, eram atras de dulciurile sănătoase. Multă vreme am tot încercat reţete. Am început cu un baton, pe care l-am dat prietenilor, cunos­cu­ţilor”, a povestit Vlad Farcău, citat de ZF. Ceea ce a început în bucătăria lor s-a trans­format într-un business în adevăratul sens al cuvântului şi s-a mutat într-un laborator.

”Momentul-cheie a fost când am partici­pat la un workshop de gătit, organizatorii au fă­cut acolo nişte batoane şi mi-am spus că eu aş pu­tea face nişte batoane mai bune decât acelea.”, a mai spus Vlad Farcău.

Aşa că a făcut. Un baton dat unei prie­te­ne care a fost încântată de gust a făcut ca pro­du­sul familiei Farcău să ajungă pe un grup de mame din Cluj-Napoca şi să dea naştere unui val de comenzi. Acela a fost momentul în care Vlad Farcău a început să se gândească la un proces serios de preluare a comenzilor.

Vlad Farcău are în spate 12 ani de progra­ma­re, iar soţia lui, Ioana, asociată în business, este de formare specialist în resurse umane. Împreu­nă au dus batoanele Tata Vlad în cafe­ne­le, băcănii, magazine naturiste, farmacii care au raioane cu astfel de produse. Comenzi se pot plasa şi pe site-ul delatatavlad.ro.

Până când Tata Vlad a devenit o afacere şi un brand, familia Farcău a investit aproximativ 20.000 de euro. Cel mai greu a fost să găsească un spaţiu care să corespundă cerinţelor, dar treptat au pus totul pe picioare, iar din ianuarie au cooptat şi un coleg în echipă.

”Avem patru variante de batoane şi mai avem în lucru încă trei reţete. Batoanele sunt pe bază de fructe uscate şi nuci, în diverse combinaţii. Avem batoane cu cacao şi miez de nucă, cu cocos şi lămâie, zmeură şi merişoare, cireşe negre şi dude. Un baton raw vegan este în jur de 7-8 lei”, spune Vlad Farcău.

Pentru restul anului 2020, familia Farcău din Cluj vrea să extindă atât gama de produse, cât şi echipa. Şi reţeaua de parteneri mai poate fi dezvoltată, iar din punct de vedere financiar, cei doi antreprenori vor să ducă Tata Vlad la afaceri de 300.000 de lei.

RELATED ARTICLES
- Advertisment -
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine

Most Popular

Recent Comments