Producătorul de electrocasnice de lux Miele România, care are local şi retail propriu dar şi distribuţie către alte magazine, şi-a bugetat pentru 2020 afaceri de 49 mil. lei, în urcare cu aproape 2% faţă de anul trecut, scrie Ziarul Financiar.
Avansul este mai redus faţă de ritmul obişnuit de două cifre, semn că pandemia îşi pune amprenta asupra oricărui business. Totuşi, în contextul în care foarte multe afaceri şi-au bugetat scăderi în 2020, grupul german rămâne încrezător în ceea ce priveşte perspectivele acestui an.
”Deşi pandemia afectează în mod cert toate ramurile de business din România, nişa echipamentelor electrocasnice premium demonstrează că apetitul clienţilor pentru astfel de produse rămâne ridicat chiar şi în astfel de momente. Per total, după cele două luni de izolare impusă, Miele România a înregistrat vânzări în creştere cu o medie de peste 32% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut”, spun oficialii companiei, citaţi de ZF.
Totuşi, în ceea ce priveşte profitul net compania şi-a bugetat o scădere de la 2,5 mil. lei, la 1,7 mil. lei. Oficialii Miele România spun că obligativitatea de a rămâne în locuinţe pentru o perioadă lungă le-a impus clienţilor şi o prioritizare a investiţiilor. Astfel, a avut loc o reorientare către mediul online, unde Miele a înregistrat o dublare a traficului şi a achiziţiilor, interesul cel mai ridicat fiind către produse care garantează un grad superior de siguranţă în ceea ce priveşte menţinerea curăţeniei şi igienei.
Produsele Miele sunt vândute într-un total de peste 70 de puncte de vânzare – showroomuri proprii, magazine exclusive, magazine partenere şi online. Miele are şase showroomuri proprii în Bucureşti, Constanţa, Timişoara, Oradea şi Iaşi.