web analytics
Sunteți aici

Proprietarii brandului Home Garden au ajuns la afaceri de 22,7 mil. euro în 2019

Compania Safeway International Impex din Cluj-Napoca, o afacere în dis­tribuţia de produse alimentare, bău­turi alcoolice şi nonalco­olice controlată de familia Shakhshir, care deţine pe pia­ţa locală şi franciza de fashion Bossini, a raportat pentru 2019 o cifră de afa­ceri de peste 107,3 mil. lei (22,7 mil. euro), în creştere cu 18% faţă de anul anterior, po­tri­vit datelor de la Ministerul Finanţelor.

Compania a realizat anul trecut un profit net de peste 7,9 mil. lei (1,7 mil. euro), mai mult cu 9% faţă de anul pre­ce­dent, conform datelor publice. Distri­buitorul clujean a ajuns anul trecut la un nu­măr mediu de 109 angajaţi, cu 14 oa­meni mai mulţi faţă de 2018.

Safeway International Impex, deţinătoarea brandului Home Garden, face parte din grupul Safeway, alături de alte trei companii – Safeway Pack (care se ocupă de producţia sau am­ba­larea a diverse condimente, zahăr şi făi­nuri, fructe confiate, orez, nucifere, atât pentru retail cât şi pentru HoReCa), Safeway Stores (reţeaua proprie de ma­gazine alimentare) şi Safeway Fashion (care are ca domeniu de activitate fa­shion retailul şi este deţinătoarea bran­du­lui Bossini în România). La nivel de grup, Safeway a ajuns în 2018 la afaceri totale de 123,5 mil. lei (26,6 mil. euro), conform unor informaţii furnizate anterior de companie.

Partenerii Safeway International Impex ac­tivează pe mai multe canale de distribuţie: re­tail, HoReCa şi in­ter­national key accounts. Anul trecut, Safeway Inter­na­tional asigura dis­tribuţia în 40 de judeţe a brandului Home Garden, dar şi a altor produse FMCG pentru sectoarele româneşti de HoReCa & retail.

Businessul a început ca o afacere de familie în urmă cu 26 de ani, mai exact în 1994, trecându-se de la comerţul cu ridicata la distribuţia propriu-zisă. La momentul respectiv compania era cunoscută în Cluj pentru vânzarea de băuturi alcoolice către baruri, restau­ran­te şi magazine tradiţionale. 10 ani mai târziu, ca un răspuns la nevoile pie­ţei, a luat naştere brandul Home Garden, care a ajuns în prezent unul dintre liderii pieţei locale de produse alimentare conservate. La nivel naţio­nal, Safeway este prezent atât în piaţa tradiţională, cât şi pe canalul modern în reţelele: Auchan, Carrefour, Selgros, Profi, Mega Image şi Unicarm.

Compania a finalizat în 2018 al doilea corp de clădire al centrului logistic Home Garden din localitatea Sânicoară, Cluj, care a fost dotat cu echipamente de manipulare, rafturi, dar şi noi soluţii informatice de gestiune. Compania a mai investit şi în consolidarea brandului Home Garden şi în dezvoltarea portofoliului de produse, dar şi investiţii în utilaje de producţie şi ambalare a condimentelor destinate cu precădere clienţilor HoReCa. În 2018, Safeway International Impex a lansat o nouă divizie de ciocolată şi dulciuri.

Compania a ajuns la finalul lunii octombrie 2019 la nouă magazine operate sub brandul Home Garden în judeţul Cluj (7 în municipiul Cluj-Napoca şi 2 în oraşul Câmpia Turzii), iar planurile de dezvoltare pentru 2020 prevedeau creşterea reţelei până la cel puţin 15 unităţi. În prezent, cel mai mare magazin din lanţul Home Garden se află în Sora Shopping Center din Cluj-Napoca şi are peste 700 de metri pătraţi. Safeway International Impex a fost înfiinţată în anul 1994 la Cluj-Napoca de către antreprenorii Shakhshir Hadeel şi Shakhshir Basel.

Articole similare

Sus
Produs în Ardeal

FREE
VIEW