web analytics
Sunteți aici
Home > AFACERI LA ÎNCEPUT > Antreprenoarea Roxana Roman a investit 40.000 de euro într-o prăjitorie de cafea în Sebeş

Antreprenoarea Roxana Roman a investit 40.000 de euro într-o prăjitorie de cafea în Sebeş

Arabica, Brazilia, Columbia, Ethiopia, Guatemala, India sau Costa Rica sunt câteva dintre sortimentele de cafea prăjite zi de zi în cadrul Aroman’S, o unitate de prelucrare a cafelei situată în oraşul Sebeş, judeţul Alba, un mic business pus pe picioare în noiembrie 2019 de Roxana Roman cu o investiţie iniţială de 40.000 de euro, fonduri proprii şi europene, obţinute prin programul Start-Up Plus, potrivit Ziarului Financiar. 

”Ideea a venit călătorind foar­te mult, în special în Italia, unde con­cep­tul unei prăjito­rii de cafea este foarte întâlnit. În Româ­nia, din păcate, nu avem prăji­torii de cafea decât în ma­rile oraşe şi astfel mi-am dorit să aduc conceptul în oraşul meu, în Sebeş”, po­vesteşte Roxa­na Roman, fonda­toarea Aroman’S, citată de Ziarul Financiar.

Aroman’S este situată în centrul oraşului, într-o clădire construită în secolul al XIX-lea, iar pe lângă unitatea de prelucrare a cafelei, tânăra antreprenoare a deschis şi o mică cafenea, unde clienţii pot savura aroma cafelei, mult mai dezvoltată în urma prăjirii.

Materia primă – cafeaua brută – este cum­pă­rată din străinătate, atunci când cantităţile cerute sunt mari, şi din România, iar clienţii companiei sunt, în general, sunt persoane fizice, dar antreprenoarea colaborează şi cu câteva cafenele locale, cărora le prepară un amestec de cafea pe gustul lor.

În prezent, Aroman’S are în portofoliu opt sortimente de cafea, şase sunt origini unice şi două amestecuri proprii pentru espressor. Preţurile va­ria­ză în funcţie de gramaj, jumătate de kilogram de cafea mă­cina­tă, cea mai scum­pă din gamă, costând 44 de lei.

Antreprenoarea sus­ţi­ne că produsul ieşit pe por­ţile micii unităţi de producţie din Sebeş se deosebeşte de cel găsit în comerţ prin pros­peţimea cafelei, intensitatea sa şi aro­ma pu­ternică. Cele mai solicitate sortimente sunt din portofoliul companiei sunt Guate­mala şi Colum­bia, iar clienţii cumpără în general 500 grame. În cea mai bună lună, Aroman’S a vândut 60 de kilo­gra­me de cafea.

Micul business ce şi-a deschis por­ţile în noiembrie anul trecut, a tras obloanele în luna mar­tie a acestui an, din cauza pandemiei de COVID-19, însă motoarele uti­lajelor din fabrică au pornit treptat după 15 iunie.

Sursa Foto: Facebook Aroman’S

Articole similare

Sus
Verified by MonsterInsights
Produs în Ardeal

FREE
VIEW