Producătorul de mezeluri Mariflor Prodcom din Gherla, judeţul Cluj, controlat de familia Mureşan, a raportat pentru 2019 o cifră de afaceri de peste 40,6 mil. lei (8,6 mil. euro), mai mult cu 16% faţă de anul anterior, potrivit datelor de la Ministerul Finanţelor. Compania a realizat anul trecut un profit net de 1,3 mil. lei (peste 275.000 de euro), în creştere cu 13,5% faţă de anul precedent, având un număr mediu de 160 de angajaţi, conform datelor publice.
Compania Mariflor Prodcom deţine o reţea de 23 de magazine în judeţul Cluj, cele mai multe unităţi fiind deschise în municipiul Cluj-Napoca, potrivit site-ului companiei. Familia Mureşan a lansat la finalul anului 2017 un nou concept pentru magazinele Mariflor, integrând în cadrul unităţilor şi o zonă de bistro, cu mâncare gătită şi locuri de servire a mesei.
Compania produce şi comercializează peste 100 de sortimente de produse, printre care diverse specialităţi presate (bacon, muşchi ţigănesc, muşchi file, ciolan nemţesc, pastramă de porc, kaiser), produse tradiţionale (slănină afumată, cârnaţi de casă, jambon, şunculiţă afumată), rulade, şuncă, salamuri, pastramă de pui sau tobă de curcan.
Pentru comercializarea produselor Mariflor, compania a încheiat contracte şi cu reţelele de magazine Auchan şi Mega Image. Producătorul clujean de mezeluri vinde şi la export, produsele Mariflor ajungând pe pieţele din Anglia, Franţa, Germania, Italia, Spania, Belgia, Cipru şi Austria, potrivit informaţiilor de pe site-ul companiei. Compania Mariflor Prodcom şi-a început activitatea în anul 1994, cu principal domeniu de activitate producţia şi conservarea cărnii, fiind controlată de familia Augustin şi Ana Mureşan din Gherla.