Banca Transilvania va derula în perioada 2-12 iunie o campanie de reduceri şi beneficii la cele mai căutate produse şi servicii din această perioadă, sub denumirea, #Goodvibesonly.
”Deşi perioada este încă plină de provocări, românii au în continuare planuri şi aspiraţii şi credem că este rolul nostru – fiind cea mai mare bancă de retail – să îi susţinem acum. Facem asta şi prin reduceri la produsele preferate ale clienţilor noştri, cum ar fi creditul pentru nevoi personale şi cel pentru locuinţă. Este important pentru economie şi oameni ca băncile să susţină inclusiv consumul, iar noi ne asumăm un rol de lider şi aici.”, a declarant Gabriela Nistor, Director General Adjunct Retail Banking, Banca Transilvania.
Campania cuprinde reduceri la produse de pe zona imobiliară/ipotecară, la creditul de nevoi personale, beneficii la cardul de cumpărături STAR, facilităţi pentru persoanele care folosesc aplicaţia BT Pay, overdraft cu dobândă redusă, respectiv beneficii la leasing auto.