web analytics
Sunteți aici

Kaufland deschide magazin în Dej şi ajunge la o reţea de 131 de unităţi pe plan local

Retailerul german Kaufland, liderul pieţei locale de comerţ alimentar după cifra de afaceri, anunţă deschiderea primului hipermarket din Dej (jud. Cluj), compania bifând astfel 131 de magazine pe plan local. Acesta este al patrulea magazin deschis de Kaufland în anul financiar 2020 (martie 2020 – februarie 2021), potrivit datelor transmise de oficialii companiei, retailerul urmând să continue planurile de expansiune în perioada următoare.

”Ne bucurăm că facem încă un pas în judeţul Cluj, printr-o deschidere pe care am pregătit-o cu cea mai mare responsabilitate şi cu toate măsurile de siguranţă aplicate”, spune Valer Hancaş, director Comunicare & Corporate Affairs, Kaufland România.

Magazinul recent inaugurat are o suprafaţă de vânzare de aproximativ 3.000 metri pătraţi, încadrată într-una totală de peste 5.400 de metri pătraţi, şi dispune de o parcare extinsă de 249 de locuri. Pentru cumpărături rapide şi un timp mai scurt dedicat aprovizionării, magazinul este prevăzut cu nouă case de marcat standard şi de alte şase express tip self-service.

Hipermarketurile cu preţuri mici ale Kaufland măsoară între 2.200 de metri păt­ra­ţi (format ce a fost implementat la Gherla şi Vatra Dornei) şi 5.500 de metri pătraţi în Ca­pitală. Media se situează undeva la 3.600 mp, însă în contextul în care compania caută spa­ţii cu chirie această medie ar putea scă­dea. Până acum dintre cele 131 de ma­ga­zine ale Kaufland doar două sunt în chirie – unul într-un mall şi un altul într-un ans­am­blu co­mer­cial -, restul fiind amplasate pe te­renuri pro­prii şi construite de la zero de nemţi. De altfel aceasta a fost strategia companiei de la început şi continuă să fie pe piaţa locală şi nu numai.

Grupul german este liderul comerţului local de mai bine de cinci ani. În 2018 (ultimul an pentru care există date financiare), cifra de afaceri a companiei s-a apropiat la un pas de 11 mld. lei (2,3 mld. euro), plus 8% faţă de 2017. Tot atunci, compania şi-a majorat şi profitul net, ba chiar cu un ritm de două ori mai rapid decât cel al businessului, până la aproape 800 de milioane de lei.

Articole similare

Sus
Produs în Ardeal

FREE
VIEW