web analytics

Antreprenorii Ovidiu Moldovan şi Dan Perţe din Sighişoara au făcut peste 45 mil. lei cu reţeaua de retail şi distribuţie Coralia

Compania Coralia Com din Sighişoara, judeţul Mureş, controlată de antreprenorii Ovidiu Moldovan şi Dan Perţe, a realizat anul trecut o cifră de afaceri de peste 45,4 mil. lei (9,6 mil. euro), mai mult cu 18% faţă de anul anterior, potrivit datelor de la Ministerul Finanţelor.  Compania a încheiat anul 2019 cu un profit net de peste 1,9 mil. lei (408.000 eu­ro), de 2,5 ori mai ma­re faţă de anul precedent, şi cu un număr me­diu de 152 de an­gajaţi, con­form da­telor publice.

Reţeaua Co­ralia Market de­ţi­ne în prezent opt magazine de pro­xi­mitate situate în princi­palele car­tiere ale municipiului Sighişoara, dar şi o platformă online pentru vânzări. În afară de reţeaua de retail, Coralia activează şi în zona de distribuţie, asigurând apro­vizio­na­rea diverselor magazine din loca­lităţile din judeţul Mureş, şi parţial din judeţele în­vecinatate.

Compania colaborează cu 26 de furnizori, printre care Perla Harghitei, Băneasa, Kamis, Ulker, Merve, Terra Bisco sau Misavan. Coralia dispune de un parc auto de 40 de autourisme, autoutilitare, camioane şi tiruri cu care acoperă toate canalele de distribuţie: retail, HoReCa şi en gros. Coralia are două depozite situate în Târgu Mureş şi în Sighişoara, potrivit informaţiilor de pe site-ul companiei.

Povestea Coralia a început în urmă cu 24 de ani, atunci când doi prieteni din copilărie, Ovidiu Moldovan şi Dan Perţe, s-au asociat şi au pus bazele companiei Coralia Com, cu principal domeniu de activitate comerţ cu amănuntul în magazine nespecializate, cu vânzare predominantă de produse alimentare, băuturi şi tutun. Activitatea de bază cu care au început businessul a fost comerţul angro, care ulterior s-a transformat şi în activitate de distribuţie. Ulterior, activitatea companiei s-a extins şi în retail, mai ales că exista deja depozitul care putea oferi marfă magazinelor proprii.

Cei doi antreprenori au intrat şi pe segmentul de producţie, investind în 2010 în fabrica Oblio care realizează şerveţele şi hârtie igienică pentru segmentul HoReCa şi pentru consumatorii casnici. Brandul sub care fabrica produce este Soffy, iar producţia este operată pe compania Oblio Com, cu afaceri de peste 5,5 mil. lei anul trecut, potrivit site-ului Ministerului Finanţelor.

Articole similare

Sus
Produs în Ardeal

FREE
VIEW