16.8 C
Cluj-Napoca
vineri, aprilie 18, 2025
Google search engine
AcasăBUSINESS ÎN ARDEALSe repornesc motoarele: Germanii de la Hornbach deschid în toamnă un magazin...

Se repornesc motoarele: Germanii de la Hornbach deschid în toamnă un magazin la Oradea

Retailerul german de bricolaj Hornbach estimează că va deschide noul magazin din Oradea în a doua jumătate a anului şi are planuri optimiste de business pentru 2020.

”În acest moment, lu­cră­rile de construcţie şi ame­na­ja­re a noului magazin Horn­bach din Oradea sunt în plină des­făşurare şi estimăm că des­chiderea pen­tru public va avea loc în toamna acestui an”, spu­ne Mugurel-Horia Ru­su, di­rec­tor general Hornbach R­o­mânia.

La sfârşitul anului trecut, acesta spunea că noul magazin va crea 1­20 de locuri de muncă. În Oradea, Horn­bach va con­cura cu Leroy Merlin, De­deman, Arabesque şi Brico Dépôt, toate aceste reţele având puncte de desfacere în acest oraş.

În prezent, magazine sub brandul Hornbach există în Bucureşti (Berceni, Militari şi Baloteşti) şi câte unu în Timişoara, Sibiu şi Braşov. Hornbach are în România cele mai mari magazine de materiale de construcţii ca suprafaţă, în condiţiile în care competitorii au suprafeţe sub 20.000 de metri pătraţi per unitate.

”Intenţionăm să continuăm extin­derea reţelei noastre din România prin magazinul de la Oradea, deci vrem să devenim şi în zona aceea un partener pe care populaţia să se bazeze când vine vorba despre proiecte de renovare şi amenajare. Gândim şi acţionăm cu optimism şi încredere ca anul acesta, în ciuda provocărilor cauzate de pandemia de COVID-19, să fie un an bun din punctul de vedere al businessului.”, a mai spus Mugurel-Horia Ru­su.

Businessul Hornbach a fost în creştere în 2019, după cum spune şeful operaţiunilor locale ale grupului. În 2018, anul din care datează cele mai recente informaţii, Hornbach şi-a majorat afa­cerile de pe plan local cu 10%, sărind astfel considerabil, pentru prima dată, de 700 de mi­lioane de lei, după cum arată datele de pe site-ul Ministerului de Finanţe. Afacerile au ajuns astfel la 769,5 mil. lei (167 mil. euro).

Grupul german Hornbach a fost înfiinţat ca o afacere de familie în 1877 şi deţine în prezent peste 150 de magazine de materiale de construcţii şi gră­dinărit în nouă ţări din Europa (Germania, Lu­xem­burg, Olanda, Austria, România, Slovacia, Suedia, Elveţia şi Cehia). În Ro­mânia, retailerul a intrat în 2007, când a inaugurat magazinul din Berceni.

Hornbach concurează, pe piaţa de 4 miliarde de euro a distribuţiei de ma­teriale de construcţii, cu nume precum Dedeman, Leroy Merlin, MatHaus, Brico Dépôt şi mai multe companii mici. Cele mai mari cinci reţele de bricolaj de pe piaţa locală au împreună 116 magazine şi afaceri cumulate de peste 12,1 miliarde de lei, potrivit bilanţurilor din 2018, anul din care datează cele mai recente informaţii financiare pentru toate companiile.

RELATED ARTICLES
- Advertisment -
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine

Most Popular

Recent Comments