web analytics
Sunteți aici

Operatorul de call centere Sykes angajează peste 240 de oameni în plină criză de COVID-19

Furnizorul american de soluţii de ma­nagement şi servicii BPO Sykes Entreprises Eastern Europe angajează în prezent 241 de oameni pentru joburi de funcţionari informaţii clienţi la biroul din Cluj-Napoca, potrivit informaţiilor de pe site-ul Agenţiei Judeţene pentru Ocuparea Forţei de Muncă (AJOFM) Cluj. Compania a finalizat anul 2018 cu un număr mediu de 1.548 de angajaţi, conform datelor publice.

Grupul american Sykes a intrat pe piaţa locală în anul 2010, cu un spaţiu de 1.800 mp închiriat în clădirea de birouri Sigma Center din Cluj, dezvoltând proiecte pentru Samsung. Compania Samsung a lansat în luna aprilie a anului trecut un serviciu de asistenţă şi suport nonstop pentru clienţii de pe piaţa locală care au smartphone-uri şi gad­ge­turi purtabile ale companiei, furnizarea serviciului fiind externalizat, către compania Sykes Enterprises.

Un angajat într-un departament de call center, care oferă servicii doar în limba română, poate câştiga un salariu de până la 2.000 de lei, însă venitul poate varia dacă candidatul cunoaşte şi o limbă străină rară, precum olandeza sau daneza, depăşind şi 1.000 de euro pe lună.

Sykes Entreprises Eastern Europe a realizat în 2018 o cifră de afaceri de 138,4 mil. lei (29,8 mil. euro), mai mult cu 20% faţă de anul anterior, potrivit datelor de la Ministerul Finanţelor Publice, şi un profit net de aproximativ 13 mil. lei (2,8 mil. euro).

Articole similare

Sus
Produs în Ardeal

FREE
VIEW