Răzvan Orbulescu, marketing director al FrieslandCampina România, producătorului brandului românesc de lactate Napolact, spune că pe fondul pandemiei de COVID-19, cererea de produse este într-o creştere accentuată şi se aşteaptă ca această situaţie să continue.
”Suntem cu toţii conştienţi de explozia vânzărilor produselor alimentare. În cazul nostru, cererea de produse Napolact a crescut cu 30-50% faţă de media unei luni. Colegii noştri din fabricile de la Cluj şi Mureş, precum şi cei din depozite muncesc zi şi noapte pentru a se asigura că produsele noastre ajung în magazine şi pe masa tuturor românilor”, a spus Răzvan Orbulescu, managerul FrieslandCampina România, citat de Ziarul Financiar.
FrieslandCampina România este unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa de lactate, terminând anul 2019 cu afaceri de peste 90 mil. euro, conform estimărilor anterioare furnizate de companie. Principalul brand din portofoliul companiei este Napolact şi reprezintă, conform ultimelor date, mai mult de 70% din cifra de afaceri a companiei. FrieslandCampina are trei fabrici pe plan local, la Baciu, Târgu-Mureş şi Ţaga (jud. Cluj), în ultima producându-se însă brânzeturi în colaborare cu Fabrica de Brânzeturi Transilvania.
”Săptămânal intră în fabricile noastre 2.000 tone de lapte, dar suntem pregătiţi să creştem această cantitate într-un termen scurt pentru a face faţă cererii”, a mai spus Răzvan Orbulescu.