web analytics
Sunteți aici

FrieslandCampina: Cererea pentru produsele Napolact a crescut cu 30-50% în martie faţă de media unei luni

Răzvan Orbulescu, marketing director al FrieslandCampina Româ­nia, producătorului brandului româ­nesc de lactate Napolact, spune că pe fondul pandemiei de COVID-19, cererea de produse este într-o creştere accentuată şi se aşteaptă ca această situaţie să continue.

”Suntem cu toţii conştienţi de ex­plozia vânzărilor produselor ali­men­tare. În cazul nostru, cererea de pro­duse Napolact a crescut cu 30-50% faţă de media unei luni. Colegii noştri din fabricile de la Cluj şi Mureş, precum şi cei din depozite muncesc zi şi noapte pentru a se asigura că pro­dusele noastre ajung în magazine şi pe masa tuturor românilor”, a spus Răzvan Orbulescu, mana­gerul FrieslandCampina Româ­nia, citat de Ziarul Financiar.

FrieslandCampina România este unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa de lactate, terminând anul 2019 cu afaceri de peste 90 mil. euro, con­form estimărilor anterioare furni­za­te de companie. Principalul brand din portofoliul companiei este Napolact şi reprezintă, conform ultimelor date, mai mult de 70% din cifra de afaceri a companiei. FrieslandCampina are trei fabrici pe plan local, la Baciu, Târgu-Mu­reş şi Ţaga (jud. Cluj), în ultima producându-se însă brânzeturi în colaborare cu Fabrica de Brânzeturi Transilvania. 

”Săptămânal intră în fabricile noastre 2.000 tone de lapte, dar suntem pregătiţi să creştem această cantitate într-un termen scurt pentru a face faţă cererii”, a mai spus Răzvan Orbulescu.

Articole similare

Sus
Produs în Ardeal

FREE
VIEW