Rottaprint, cea mai mare tipografie flexografică producătoare de etichete autoadezive şi ambalaje flexibile din România, a realizat o producţie de etichete pentru produsele dezinfectante de patru ori mai mare faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, în contextul pandemiei provocate de noul coronavirus.
Din datele centralizate de companie, comenzile pentru anumite produse din industria alimentară precum preparate din carne, lactate şi panificaţie au crescut semnificativ. În ansamblu, compania a înregistrat dublări ale volumului total de comenzi în această perioadă faţă de perioada similară din 2019, pe fondul cererii accelerate din partea comercianţilor.
”Observăm o creştere semnificativă a solicitărilor pentru anumite produse, în special pentru dezinfectanţi şi pentru cele alimentare, creştere previzbilă în contextul răspândirii noului coronavirus. Suntem foarte atenţi la nevoile clienţilor în această perioadă şi încercăm pe cât posibil să oferim prioritate produselor de maximă necesitate în piaţă în acest moment pentru a nu se crea dezechilibre şi a putea face faţă cererii. În acelaşi timp, facem tot ceea ce este necesar pentru a livra în timp util toate celelalte comenzi, menţinând în permanenţă o comunicare activă cu partenerii noştri”, a declarat Cristi Nechita-Rotta, director general Rottaprint.
De cealaltă parte, potrivit reprezentanţilor companiei, în această perioadă, cererea pentru produsele promoţionale, indiferent că erau adresate unor promoţii legate de alimente sau de anumite evenimente, a scăzut substanţial. Rottaprint deţine în prezent 4 centre logistice în România: Timişoara, Braşov, Ilfov, Paşcani şi 2 centre logistice în Ungaria şi Germania, în care lucrează peste 270 de angajaţi. În 2019, Rottaprint a livrat produse în 11 ţări din Europa, Asia şi Statele Unite ale Americii. Compania a încheiat anul 2019 cu o cifră de afaceri de peste 23 milioane de euro, în creştere cu circa 7% faţă de anul precedent.