Antreprenorul Zsolt Benedekt, fondatorul şi acţionarul magazinelor Vitamix, plănuieşte dezvoltarea capacităţii logistice a companiei, dar şi deschideri de noi magazine, în funcţie de oportunitate. Creşterea vânzărilor în 2019 a dus afacerile Vitamix la 26 mil. lei (5,4 mil. euro), potrivit Ziarului Financiar.
”Anul 2019 a fost unul bun, am avut o creştere de 30% a cifrei de afaceri, profitul a crescut şi el cu circa 35%. Anul trecut am mai deschis opt magazine proprii, doar în centre comerciale, astfel că avem în prezent 40 de magazine Vitamix. Vor urma încă trei deschideri în perioada următoare”, a spus Zsolt Benedekt, citat de ZF.
Businessul Adams Vision a fost înfiinţat în urmă cu 13 ani în Târgu-Mureş, având iniţial un alt domeniu de activitate, care presupunea dezvoltarea de software. Oportunităţile din piaţa de suplimente alimentare au dus la schimbarea domeniului de activitate spre distribuţia tradiţională în magazine a produselor, dar şi o unitate de producţie şi ambalare în Târgu-Mureş.
Magazinele Vitamix sunt prezente în general în centrele comerciale cum sunt Veranda Mall, Cluj Mall, Kaufland sau Auchan, însă antreprenorul se uită şi la locaţii stradale pentru extindere. Portofoliul de produse al companiei include suplimente alimentare, uleiuri cosmetice, uleiuri esenţiale, produse cosmetice şi alimente sănătoase (produse fără gluten, fructe uscate, cereale şi seminţe neprocesate).