Compania Visual Fan din Braşov, care vinde diferite gadgeturi sub brandul Allview, şi-a majorat anul trecut afacerile cu 11%, la 84 milioane lei, faţă de 76 milioane lei în 2018, în timp ce vânzările înregistrate pe pieţele externe au crescut cu 58%.
Creşterea din 019 vine după trei ani de corecţii dure, în care încasările firmei au căzut de la 307 mil. lei la 76 mil. lei. Revenirea la creştere a fost determinată în mare parte de intrarea companiei pe piaţa de televizoare inteligente.
”Rezultatele financiare pozitive ale Allview reprezintă efectul implementării cu succes a noii strategii de dezvoltare. În continuă schimbare globală, atât la nivel economic cât şi social, am acţionat hotărât pentru a îmbunătăţi performanţele liniilor de produse, prin noi oferte şi reformulări de produse, ce au avut la bază adaptarea la priorităţile şi preferinţele actuale ale consumatorilor. Rezultatele obţinute mă bucură şi îmi dau încredere că vom avea un viitor de succes.” a declarat Lucian Peticilă, General Manager Allview şi proprietar al companiei.
Allview şi-a consolidat parteneriatul cu Google, fiind primul brand european licenţiat pentru comercializarea televizoarelor cu Android TV, propunându-şi ca în 2020 să devină lider de piaţă pe segmentul Smart TV-urilor cu Android TV şi Google Assistant integrat. În vederea atingerii obiectivului propus, compania a deschis o linie de asamblare la Braşov.