web analytics
Sunteți aici

Adelina Hobeanu a făcut afaceri de 140.000 de euro din livrarea de coşuri cu fructe corporatiştilor din Timişoara

Adelina Hobeanu, absolventă de electrotehnică, a pus pe roate businessul Mr. Ursy la finalul anului 2012, din dorinţa de a contribui la creşterea consumului de alimente sănătoase, începând să livreze coşuri cu fructe la birou corporatiştilor din Timişoara. În 2019, a ajuns la o cifră de afaceri de 140.000 de euro, scrie Ziarul Financiar.

”Am lucrat în domeniul marketingului, dar îmi doream să fac ceva care să contribuie la dezvoltarea unei alimentaţii mai sănătoase. Am rugat un prieten, care avea o terasă, să mă lase să pregătesc salate de fructe în faţa clienţilor, dimineaţa. Astfel, în drum spre birou, mulţi oameni se opreau şi luau o caserolă cu salată de fructe, aşa mi-am dat seama cine e clientul meu şi am pornit businessul Mr. Ursy”, spune Adelina Hobeanu, citată de ZF.

Ea a studiat electrotehnică, apoi a urmat un master în marketing, domeniu în care a şi lucrat o perioadă, iar în 2012 s-a îndreptat către antreprenoriat. Adelina Hobeanu a început vara să facă salate de fructe pe terasa prietenului său, iar afacerea Mr. Ursy, prin care livrează coşuri cu fructe la birou companiilor din Timişoara, a fost înfiinţată în luna decembrie. Primul său client, spune antre­pre­noarea, a fost o companie mică de IT din Timişoara, care face parte din portofoliul de clienţi şi în prezent.

Numărul clienţilor a ajuns la 60 de firme, majoritatea fiind din IT, logistică, cabinete de avocatură şi cabinete medicale, dar şi un service auto. Adelina Hobeanu spune că angajaţii sunt mai conştienţi de necesitatea de a consuma fructe şi mulţi comandă coşuri şi pentru acasă. Un abonament lunar porneşte de la 160 de lei şi constă în livrarea a patru coşuri cu fructe de câte 5 kilograme, o dată pe săp­tă­mână. Abonamentele pot fi personali­zate, coşurile putând fi de 10 kilograme şi livrate zilnic sau de două ori pe săptămână. Fructele provin de la furnizori români şi sunt depozitate într-un spaţiu de lângă sediul companiei, situat în centrul Timişoarei.

Adelina Hobeanu spune că îşi doreşte ca în viitorul apropiat să facă şi sucuri de fructe sau fructe uscate, datorită faptului că este un trend pozitiv în rândul oamenilor care adoptă un stil de viaţă sănătos. În 2019, cifra de afaceri a fost de 140.000 de euro, iar anul acesta antreprenoarea aşteaptă o creştere de 10-20%.

Articole similare

Sus
Produs în Ardeal

FREE
VIEW