Apemin Tuşnad, unul dintre cei mai mari îmbuteliatori de apă de pe plan local, a investit 4 milioane de euro într-o nouă linie de îmbuteliere a apelor minerale, linie care asigură o creştere de 40% a capacităţilor de producţie.
”Creşterea capacităţilor de producţie asigură flexibilitate în relaţia cu distribuitorii, asigurând livrarea în termen scurt a unor cantităţi semnificative de apă minerală carbogazoasă şi plată, răspunzând astfel solicitărilor în creştere ale consumatorilor pentru produsele Tuşnad şi Artesia şi, totodată, acoperind consumul ridicat din perioada estivală”, spun reprezentanţii Apemin Tuşnad.
Înfiinţată în 1999 prin divizarea societăţii Perla Harghitei, Apemin Tuşnad este una dintre cele mai mari companii din piaţa apelor minerale din România. Pe lângă apa minerală naturală carbogazoasă Tuşnad, compania Apemin Tuşnad a lansat în iulie 2018 Artesia, apă minerală naturală plată. De asemenea, compania mai are în portofoliu şi Izvorul Ascuns – apă de masă carbogazoasă şi plată.
Producătorul controlat de Gyarfas Kurko a terminat anul 2019 cu o creştere de aproximativ 12% faţă de anul precedent, până la 64,3 mil. lei (peste 13 mil. euro), conform datelor furnizate de companie. Pe piaţa de apă îmbuteliată, producătorul din localitatea Tuşnad Nou (judeţul Harghita) concurează cu jucători precum Romaqua Group (Borsec), AQUA Carpatica, Bucovina, Perla Harghitei, Apemin Zizin.