web analytics
Sunteți aici

Agenţia de turism Eximtur a avut vânzări de 71 mil. euro în 2019, în creştere cu 10%

Agenţia de turism Eximtur a încheiat anul 2019 cu vânzări de circa 71 milioane euro, în creştere cu 10% faţă de 2018, datorită în principal voucherelor de vacanţă şi a vânzărilor online. În total, diviziile specializate ale companiei – business travel şi organizare evenimente, leisure şi incoming – au atras 341.000 clienţi, iar compania a emis 63 000 bilete de avion.

Vacanţele în România au avut o pondere de 30% din totalul încasărilor, respectiv 33,6 milioane euro. Dintre acestea, o treime, respective 10 milioane de euro, au fost vânzări pe vouchere de vacanţă. Afacerile generate de călătoriile în străinătate s-au ridicat la 16,7 milioane euro, iar vânzările obţinute în urma biletelor de avion emise au însumat 20,2 milioane euro. 

Rezervările de vacanţe interne şi externe realizate online au ajuns la 1,8 milioane euro, în creştere cu 54%. Compania avea la finele anului trecut 200 de angajaţi. În ceea ce priveşte destinaţiile preferate, românii s-au orientat spre staţiunile balneare, cele montane, Delta Dunării şi pensiunile turistice, volumul vânzărilor de sejururi în acest tip de destinaţii fiind mai mare cu 47% faţă de anul 2018.

Cererea pentru Litoral a fost de asemenea în urcare, cifra de vânzări pentru această categorie de vacanţe fiind cu 20% mai mare. Şi numărul sejururilor în oraşele turistice din România a crescut semnificativ, compania înregistrând vânzări mai mari cu 36% pentru acestea. Primele zece staţiuni turistice autohtone preferate de turişti în 2019 au fost Mamaia, Băile Felix, Eforie Nord, Venus, Băile Herculane, Saturn, Jupiter, Călimaneşti-Căciulata, Neptun, Sovata.

Dintre destinaţiile externe, românii s-au orientat mai ales spre Turcia, Grecia şi Bulgaria. Eximtur a fost înfiinţată în 1993 şi deţine în prezent 22 de agenţii, 16 proprii şi 6 francize, în 15 oraşe din România.

Articole similare

Sus
Produs în Ardeal

FREE
VIEW