Importatorul şi distribuitorul de produse electronice Vitacom Electronics din Cluj-Napoca şi-a bugetat pentru anul acesta o cifră de afaceri de peste 60 milioane lei, cu 5-7% mai mare decât în 2019, menţinând astfel businessul într-un ritm constant de creştere, scrie Ziarul Financiar. Anul trecut, afacerile Vitacom s-au situat la circa 56 milioane lei, în creştere faţă de 2018.
”Cifra de afaceri va fi în creştere şi pentru acest an, dar doar cu o singură cifră, adică undeva între 5 şi 7%. Planificăm relocarea companiei, tocmai de aceea, în astfel de situaţii, ştim că riscăm compromiterea cifrei de afaceri şi, pentru o perioadă de câteva luni de zile se poate prognoza o scădere. Vom fi foarte atenţi la acest lucru şi vom organiza relocarea astfel încât să ne afecteze cât mai puţin în ceea ce priveşte cifra de afaceri”, a spus Vasile Vita, fondatorul Vitacom Electronics, citat de ZF. Anul acesta, Vitacom va investi în mutarea într-o locaţie nouă, care va avea un spaţiu de depozitare mai mare, echipamente de logistică moderne şi noi aplicaţii software.
Compania Vitacom a fost înfiinţată în 1991 la Cluj-Napoca, businessul dezvoltându-se constant de atunci. În prezent, în portofoliul Vitacom se găsesc peste 15.000 de articole. Compania este distribuitor pentru branduri precum GP Batteries, Valueline, Konig, HQ, Maxell, Goobay, ProsKit şi NGS, dar deţine şi două branduri proprii, Well şi Chrome. Produsele sub brandurile proprii sunt aduse din Asia, în principal din China şi Taiwan, iar pentru o parte din brandurile din portofoliu Vitacom face exporturi în ţările din estul Europei, dar şi pe pieţe vest-europene.