web analytics
Sunteți aici

Apemin Tuşnad a ajuns la afaceri de 64 mil. lei în 2019 din îmbutelierea de apă minerală naturală

Apemin Tuşnad a terminat anul 2019 cu o creştere de aproximativ 12% faţă de anul precedent, până la 64,3 mil. lei (peste 13 mil. euro), potrivit Ziarului Financiar. Pe piaţa de apă îmbuteliată, producătorul din localitatea Tuşnad Nou (jud. Harghita) concurează cu jucători precum Romaqua Group (Borsec), AQUA Carpatica, Bucovina, Perla Harghitei, Apemin Zizin.

”În 2019, a crescut şi volumul de vânzări, dar am avut şi o majorare de pre­ţuri în primăvară. Pentru 2020 esti­măm o creştere similară”, a spus Gyarfas Kurko, administrator şi ac­ţio­nar al Apemin Tuşnad.

Compania a luat naştere în 1999 prin di­vi­zarea societăţii Perla Harghitei, care este la rândul ei unul din­tre cei mai mari producători de apă minerală. În 1996, Perla Harghitei se privatizează prin MEBO (trecând din proprietatea statului în cea a salariaţilor), operaţiune la care par­­ticipă familia Kurko, tată şi fiu. Gyarfas Kurko îl con­vinge trei ani mai târziu pe tatăl său Arpad să-i dea unul dintre centrele de pro­duc­ţie ale Perla Har­ghi­tei şi înfiinţează Ape­min Tuşnad, potrivit ZF.

Articole similare

Sus
Produs în Ardeal

FREE
VIEW