Banca Transilvania, cea mai mare bancă de pe piaţa locală, a atins borna de 4 milioane de carduri emise, ceea ce echivalează cu o cotă de 22% din piaţă, dintre care 700.000 de carduri emise de bancă sunt în aplicaţiile BT Pay sau Apple Pay, pentru cumpărături cu telefonul.
”În medie, în fiecare secundă sunt realizate zece tranzacţii cu cardurile Băncii Transilvania, iar volumele de tranzacţii de cumpărături cu cardurile au crescut cu peste 50% în 2019 faţă de 2018. Peste 80% dintre tranzacţiile de cumpărături la POS cu carduri BT sunt contactless”, transmit reprezentanţii băncii.
Anul trecut, instituţia financiară a lansat pe piaţa locală mai multe servicii printre care s-au numărat şi aplicaţia Apple Pay pentru plăţi contactless cu iPhone, Apple Watch, iPad sau Mac, retragerile contactless de bani de la bancomat cu telefonul, prin aplicaţiile BT Pay şi Apple Pay, precum şi prin accesorile BT Pay (ceas, brăţară, sticker), bancomatul 100% contactless, extinderea opţiunii de plăţi contactless cu Garmin Pay şi Fitbit Pay pentru clienţii care folosesc carduri Mastercard sau transferul de bani şi verificarea soldului de card din aplicaţiile de mesagerie social media, prin tastatura BT Pay.
Pentru anul în curs, Banca Transilvania afirmă că noutăţile din zona digitală vizează în primul rând walletul BT Pay, unul dintre produsele aflate în topul preferinţelor clienţilor băncii.
”Momentul 4 milioane de carduri, dintre care 500.000 de carduri de credit, are un loc aparte în povestea cardurilor BT. 2020 va fi o continuare a acestui parcurs, cu accent pe zona de digital, pentru a aduce clienţilor bankingul mai aproape. Prioritate va fi walletul BT Pay, unul dintre produsele preferate ale clienţilor noştri, pentru care vom avea multe noutăţi”, spune Gabriela Nistor, Director General Adjunct Retail Banking, Banca Transilvania.