web analytics
Sunteți aici

Lanţul TED’S Coffee a investit 90.000 de euro într-o cafenea la Cluj-Napoca

Lanţul de cafenele TED’S Coffee, controlat de antreprenorul Vasi Andreica, continuă procesul de extindere şi deschide o nouă locaţie în Cluj-Napoca, după o investiţie de 90.000 euro, ajungând la 31 de cafenele în toată ţara.

”Clujul este un pariu strategic pentru brandul TED’S prin dezvoltarea reţelei într-un oraş special, în care piaţa cafelei şi a cafenelelor este foarte emancipată, printre cele mai mature din ţară: prăjitoriile de cafea sunt profesioniste, brandurile locale sunt puternice, în timp ce consumatorii au o cultură a cafelei dezvoltată, cu o agendă bine completată în domeniul de gust al cafelei”, a declarat Vasi Andreica.

Nouă locaţie este stradală, fiind complementară primei cafenele TED’S din oraş, deschisă în clădirea de birouri United Business Center din proximitatea centrului comercial Iulius Mall. Planurile reţelei prevăd extinderea la 35 de locaţii până la sfârşitul anului 2019, 15 dintre acestea fiind în sistem de franciză.

”În acest moment, ne concentrăm pe o dezvoltare mixtă a reţelei, atât prin locaţii proprii, cât şi prin francize. Avem mai multe tipuri de locaţii – stradale, în centre comerciale, în clădiri de birouri sau mobile, fiecare dintre acestea având particularităţile sale şi implicit costuri investiţionale diferite”, a mai spus Vasi Andreica.

Taxa de intrare în franciză se situează între 5000 şi 10.000 euro, în funcţie de tipologia şi mărimea locaţiei. Redevenţa este de 4% din cifra de afaceri, la care se adaugă 1% costuri de marketing.

Articole similare

Sus
Produs în Ardeal

FREE
VIEW