web analytics
Sunteți aici

Soţii Călugăru din Deva au intrat pe platforma eMag cu cosmetice şi produse home & deco din lavandă sub brandul LavanDaria

Liliana Călugăru împreună cu soţul său au pus pe picioare afacerea LavanDaria în anul 2015, inspiraţi de un săculeţ de lavandă descoperit într-o vacanţă în străinătate. Astfel, au cumpărat un teren în Deva, judeţul Hunedoara, cu 12.000 de euro şi butaşi de lavandă cu 1.500 de euro şi au transformat visul în business, scrie Ziarul Financiar. Acum toată familia este implicată în business şi face cosmetice şi produse home & deco, pe care le vinde pe reţelele de socializare, pe propriul site la târguri şi pe platforma eMag.

Povestea LavanDaria a început în 2015

”Povestea noastră a început cu un săculeţ de lavandă achiziţionat într-o vacanţă de vară. Culoarea, mirosul, atmosfera au trezit emoţii care au rămas în inima noastră. Am vrut să creăm un colţ de Provence pe care să-l purtăm mereu în suflet şi să-l împăr­tă­şim cu ceilalţi. (…) Am început cu fonduri pro­prii, am achiziţionat te­re­nul cu 12.000 euro şi 4.000 de bu­taşi, cu 6.000 de lei (aproximativ 1.500 de euro – n. red.)“, spune Liliana Călugăru, citată de ZF.

Compania LavanDaria cultivă în prezent o suprafaţă de 0,3 hectare cu lavandă şi procură în propriul atelier săculeţi de lavandă, pernuţe cu lavandă, jucării cu lavandă, dar şi ulei esenţial de lavandă, apă de lavandă, sare de Praid, săpun, lumânări de soia ecologică şi lavandă, ulei pentru masaj cu lavandă sau balsam protector cu lavandă.

Preţul unui săpun cu lavandă este de 12 lei, preţul unui săculeţ umplut cu lavandă este de 5 lei, preţul unei pernuţe cu lavandă este de 6 lei, iar preţul unui ulei esenţial de lavandă este de 25 de lei, potrivit datelor de pe site-ul companiei. Produsele sunt comercializate pe reţelele de socializare, la târgurile de profil din ţară, pe site-ul firmei şi pe platforma eMag.

”Multe din produse le facem pe comandă, personalizate. Ne adresăm şi celor care au diverse evenimente, ca nunţi sau botezuri, oferindu-le buchete, mărturii, lumânări sau cocarde. De când am început afacerea, cererea pentru produsele cu lavanda a fost tot mai mare, de la an la an şi în fiecare an am creeat lucruri noi”, explică antreprenoarea.

Veniturile afacerii LavanDaria în 2018 au fost de 10.000 de lei, conform datelor de la Ministerul de Finanţe, iar Liliana Călugăru spune că acestea sunt reinvestite constant în imagine, în plantaţie şi în mărirea portofoliului de produse.

Sursa Foto: Facebook LavanDaria

Articole similare

Sus
Produs în Ardeal

FREE
VIEW