Verde Fresh a luat fiinţă în anul 2017 în Cluj-Napoca, ca un business de familie, pornit de Delia (profesor) şi George Buliga (business analist), din dorinţa de a face ”ceva al lor”, un produs local, proaspăt, pentru care au văzut cerere din partea mai multor cunoştinţe, scrie Ziarul Financiar. Verde Fresh este un brand care produce lapte de migdale.
Cu fonduri proprii şi peste 40.000 de euro obţinuţi prin programul Start-Up Nation, Delia şi George Buliga au amenajat propria unitate de producţie cu utilaje profesionale şi au demarat producţia de lapte de migdale şi unturi vegetale. Acum produc 300 de litri de lapte de migdale zilnic şi mizează pe venituri de 20.000 de euro în 2019. Un borcan de 200 de grame de unt de migdale costă între 23 şi 30 de lei în magazinele naturiste online
”Afacerea Verde Fresh a pornit ca o materializare a nevoilor noastre alimentare. Neavând prea multe alternative sănătoase pentru micul dejun la birou, şi nu numai, am început să facem acasă atât lapte de migdale, cât şi granola (mic dejun american din fulgi de ovăz şi muesli – n.red.). Ne-am fi dorit să găsim aşa ceva în magazine, pentru că nu aveam mereu timpul şi resursele necesare pentru a pregăti acasă aceste produse”, spune Delia Buliga, citată de ZF.
Laptele de migdale este făcut din doar trei ingrediente: apă, migdale şi praf de sare, iar cerealele conţin fulgi de ovăz, nuci, seminţe, fructe deshidratate şi stevia. Compania are o mică unitate de producţie cu o capacitate de aproximativ 300 de litri de lapte de migdale pe zi.
Produsele Verde Fresh sunt comercializate în principalele magazine naturiste, ceainării şi cafenele din Cluj-Napoca, dar mai sunt distribuite şi prin cooperativele din zonă. La nivel naţional, produsele se găsesc pe site-uri specializate cu produse naturiste.
”Pentru anul 2019 aproximăm o cifră de afaceri de 20.000 de euro, pe care ne dorim să o dublăm în 2020 prin extinderea magazinelor partenere, cu precădere în partea de vest a ţării, în Alba Iulia, Sibiu, Timişoara şi Arad, dar şi în Bucureşti”, a mai spus Delia Buliga.
Fondatorii Verde Fresh spun că în următorii cinci ani îşi propun să crească semnificativ capacitatea de producţie şi să lărgească reţeaua de distribuţie pentru a putea lista produsele în supermarketuri. Totodată, ei lucrează în prezent la extinderea gamei de produse.
Sursa Foto: Facebook Verde Fresh