Retailerul eMAG mizează pe vânzări de 500 mil. lei (105 mil. euro) prin platforma sa cu ocazia evenimentului de shopping Black Friday, în creştere cu 40 mil. lei faţă de editia din anul precedent. Reducerile aplicate celor 3,5 milioane de produse aflate la ofertă se ridică la 270 mil. lei – suma reprezentând valoarea bugetelor de marketing alocate de alte companii, precum Samsung sau Huawei, pentru acest eveniment.
eMAG a realizat şi o investiţie de 3 mil. euro în servere, servicii de hosting, cloud şi dezvoltare. Printre produsele care vor fi aflate la ofertă la eMAG se numără: 70.000 de televizoare, 120.000 de smartphone-uri, 22.000 de laptopuri, 21.000 de frigidere, 15.000 maşini de spălat şi 200.000 de electrocasnice mici. Cel mai scump produs aflat la ofertă este un autoturism Ferrari GTC4Russo redus de la 308.000 de euro la 263.000 de euro.
eMAG va mobiliza 5.000 de angajaţi vineri, pe 15 noiembrie – ziua în care organizează Black Friday, evenimentul de shopping pe care l-a adus în România în urmă cu nouă ani. Dintre aceştia, 750 vor fi pe zona tehnică, în timp ce 1.000 vor fi în depozitul eMAG de 26.000 mp – unul dintre cele mai mari depozite din Europa de Est.