web analytics
Sunteți aici

Eximtur Cluj a trimis 286.000 de turişti în vacanţă în primele nouă luni ale anului

Eximtur, una dintre cele mai mari companii de turism de pe plan local, cu vânzări de 296 de milioane de lei în 2018, a vândut în primele nouă luni ale acestui an 82.000 de vacanţe în destinaţii balneomontane precum Băile Herculane, Poiana Braşov, Băile Felix, în creştere cu 60% faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent.

În total, compania controlată de familia Morariu din Cluj-Napoca, a trimis aproximativ 286.000 de turişti în vacanţă în primele nouă luni ale anului. Cei mai mulţi,160.000, au optat pentru vacanţe în ţară, 40.000 pentru excursii în străinătate, iar restul de 86.000 au fost călătorii în interes de afaceri. În ceea ce priveşte staţiunile de pe litoralul românesc, Eximtur a avut în 2019 vânzări cu 18% mai mari faţă de anul trecut, iar numărul turiştilor care au ales aceste staţiuni s-a ridicat la 78.000.

Creşteri importante au fost înregistrate şi la pachetele de sejururi în oraşele turistice, vânzările în 2019 au crescut cu 59%, iar printre preferinţele românilor s-au numărat oraşe precum Braşov, Sibiu, Sighişoara, Cluj-Napoca, Oradea şi Timişoara. Dintre toate acestea, cea mai mare creştere a fost înregistrată pentru Oradea, datorită investiţiilor municipalităţii în infrastructura turistică. Pentru destinaţiile externe, Eximtur a înregistrat în perioada ianuarie-septembrie 2019 peste 40.000 de turişti.

În topul destinaţiilor alese de turişti se numără ţări precum Turcia, Grecia şi Bulgaria. Pentru perioada Crăciunului şi a revelionului, cele mai vândute pachete au fost pentru Austria şi Egipt. Cât despre divizia de business, în 2019, Eximtur a încheiat peste 35 de contracte noi în divizia serviciilor aferente călătoriilor cu scop de afaceri şi organizarea de evenimente. În topul destinaţiilor externe de business travel au fost ţări precum SUA, Germania, Franţa, Marea Britanie şi Olanda.

Divizia Eximtur Business a reprezentat 50% din totalul vânzărilor  companiei în primele trei trimestre ale anului 2019. Divizia şi-a extins în această perioadă portofoliul de clienţi corporate prin încheierea a peste 35 de contracte noi, deservind în total un număr de 86.000 de călători.

Articole similare

Sus
Produs în Ardeal

FREE
VIEW