web analytics
Sunteți aici

Antreprenoarea Alina Marinca produce tăiţei de casă într-un atelier din Remetea Mare pentru 50 de restaurante din Timiş, Arad şi Bihor. ”Am vândut maşina, am folosit toate economiile şi am investit în ideea mea”

Antreprenoarea Alina Marinca povesteşte că a învăţat să facă tăiţei de la mama sa, de la bunică şi de la vecine pe când era mi­că, iar prima dată a pus în practică cunoştinţele la vârsta de 10 ani, făcând tăiţei după o reţetă ce conţine doar două ingrediente, făină şi ouă, pe care o foloseşte şi în prezent, scrie Ziarul Financiar.

Din pasiunea pentru bucătărie s-a născut ideea de a-şi face un business, însă nu s-a concretizat nimic până în anul 2018, când a dat drumul efectiv la pro­ducţie într-un atelier din Remetea Mare (Timiş), în care a investit 100.000 de euro.

”Aveam de mult în minte ideea de a-mi face un business prin care să produc tăiţei, însă nu a prins contur. Am auzit de programul Start-Up Nation, am depus documentaţia la sfâr­şitul lunii decembrie, am câştigat, iar cu cei 44.000 de euro ne-am cumpărat utilajele necesare. Investiţia totală a fost de 100.000 de euro, pentru că am avut nevoie şi de spaţiu, dar şi de alte utilităţi. Am vândut maşina, am folosit toate economiile şi am investit în ideea mea”, spune Alina Marinca, fonda­toarea bandului Tăiţei de la Mihăiţă. Anterior, antreprenoarea a lucrat în industria alimentară şi în agricultură.

Iniţial, Alina Marinca vindea pro­dusele pe Facebook, pe diferite grupuri, iar aşa au venit primii clienţi, care au început să o recomande şi altor persoane, apoi a fost contactată de restaurant şi de jumătate de an abia face faţă comenzilor, deşi nu-şi face promo­vare. Într-o zi, compania care are doi angajaţi, poate să producă 40 de kilograme de tăiţei. Producţia este distribuită direct de antrepre­noare în aproximativ 50 de restaurante şi magazine cu specific tradiţional din judeţele Timiş, Arad şi Bihor (într-un magazin din Oradea). Antreprenoa­rea susţine că bucătarii italieni sau fran­cezi din cadrul restaurantelor au adoptat tăiţei tradiţionali în reţetele lor.

”Anul viitor îmi doresc să mă dezvolt, am luat legătura cu o firmă din Italia pentru achiziţionarea de utilaje. Îmi doresc un business profitabil, dar vreau să fie o afacere mică, tradiţională, să o pot controla, nu vreau un business industrial”, a adăugat Alina Marica, care spune că a fost contactată de reprezentanţii Profi pentru a-şi desface produsele în reţeaua lor.

Sursa Foto: Facebook Tăiţei de la Mihăiţă

Articole similare

Sus
Produs în Ardeal

FREE
VIEW