Antreprenoarea Ioana Boros din Cluj, designer vestimentar şi ilustratoare, a investit 5.000 de euro şi a început să facă de la zero articole vestimentare cu imprimeuri, scrie Ziarul Financiar.
”Am început să explorez domeniul printului şi al ilustraţiei, documentându-mă. Mi-a plăcut ideea de print şi în anul 2017 am hotărât să-mi fac propriul brand, cu scopul de a imprima în totalitate materialul cu patternuri (tipare – trad.) create de mine. Acest procedeu s-a dovedit a fi destul de costisitor şi atunci am ales să încep să imprim ilustraţii de dimensiuni mai mici, ceea ce fac şi în prezent”, spune Ioana Boros, citată de ZF.
Clienţii interesaţi de brandul Daring Trash pot comanda tricouri online pe site-ul businessului, prin intermediul reţelelor sociale, dar şi în câteva magazine fizice. În 2018, vânzările Ioanei Boros au fost de circa 2.500 de lei, fiind anul de lansare a afacerii. Pe baza colaborărilor cu mai multe concept store-uri din Bucureşti şi Brăila şi a participării la mai multe târguri, Ioana Boros spune că afacerile aferente anului 2019 vor fi în creştere.
”În 2020, îmi doresc să scoatem câte două colecţii pe an, dintre care una să fie o colecţie-capsulă de tricotaje, cu imprimeuri create de mine”, a mai spus antreprenoarea din Cluj. Preţurile produselor sub brandul Daring Trash variază între 125 şi 400 de lei. În ceea ce priveşte printul, ilustraţiile care devin imprimeuri pentru produsele Daring Trash sunt gândite tot de Ioana Boros.