18.7 C
Cluj-Napoca
luni, mai 20, 2024
Google search engine
AcasăBUSINESS ÎN ARDEALClujenii de la Electrogup în asociere Electroprecizia Săcele au câştigat licitaţia pentru...

Clujenii de la Electrogup în asociere Electroprecizia Săcele au câştigat licitaţia pentru execuţia balizajului şi proiectarea benzii pistei viitorului aeroport Braşov, contract de peste 55 mil. lei

Electrogrup Cluj în asociere cu Electroprecizia Săcele au câştigat un contract de peste 55,1 mil. lei (11,6 mil. euro) pentru proiectare şi execuţie balizaj – contrucţii şi instalaţii – etapa a III-a, proiectare şi execuţie amenajare bandă pistă a viitorului aeroport Braşov.

La data-limită de depunere a ofertelor, care a fost 10 septembrie, s-au înscris în SEAP trei operatori economici: Asocierea Electrogrup – Electroprecizia AG SRL, SC Societatea de Construcţii Napoca SA şi SC Construcţii SA. Membrii comisiei de evaluare au desemnat câştigătoare oferta prezentată de Asocierea Electrogrup – Electroprecizia AG SRL, clasată pe primul loc după aplicarea criteriului de atribuire şi verificarea documentelor-suport aferente probării informaţiilor prevăzute în DUAE, ofertă cu valoarea de 55.124.845,60 lei, fără TVA’’, se arată într-un comunicat de presă al Consiliului Judeţean Braşov.

Subcontractanţii propuşi de către asocierea Electrogrup – Electroprecizia AG pentru realizarea investiţiei sunt Viarom Construct, care urmează să subcontracteze 57% din execuţia lucrărilor la banda pistei, SC Tractebel Engineering SA, care va prelua 4% din proiectarea sistemului de balizaj şi din proiectarea benzii pistei, şi SC COL-AIR Trading SRL, care se angajează să realizeze 26% din execuţia instalării sistemului de balizaj.

”Continuăm demersurile pentru realizarea infrastructurii aeroportuare şi pregătim documentaţiile necesare certificării aeroportului. Am toată convingerea că odată cu implementarea sistemului de balizaj şi construirea terminalului, până la finalul anului 2020 aeroportul internaţional Braşov va fi gata în proporţie de 90%”, a afirmat Adrian-Ioan Veştea, preşedintele Consiliului Judeţean Braşov.

Despre aeroportul Braşov se vorbeşte încă din 1992, de când datează Consiliile Judeţene. De-a lungul anilor, au fost tatonări şi întâlniri cu diverşi investitori din străinătate, însă concret a început să se lucreze la aeroport după anul 2009, odată cu aprobarea de către Parlament a Legii privind transferul unei suprafeţe de 200 de hectare aflate la Ghimbav, din domeniul public al statului şi administrarea Institutului Naţional de Cercetare Dezvoltare pentru Cartof şi Sfeclă de Zahăr Braşov, în domeniul public al judeţului Braşov şi în administrarea Consiliul Judeţean, pentru construirea Aeroportului.

Primul obiectiv construit în cadrul Aeroportului Internaţional Braşov – Ghimbav a fost pista de decolare-aterizate (cu o lungime de 2.850 de metri şi o lăţime de 45 de metri), finalizată în 2014. Consiliul Judeţean Braşov a mai lansat, în 2018, şi licitaţia pentru construcţia terminalului aeroportului. Procedura a fost lansată după ce documentaţia de licitaţie pentru construirea terminalului Aeroportului Internaţional Braşov – Ghimbav (AIBG) a fost avizată de Autoritatea Naţională de Achiziţii Publice, care o respinsese în două rânduri, în 26 noiembrie şi 7 decembrie 2018. Avizul de la ANAP a dat undă verde Consiliului Judeţean Braşov să desfăşoare procedurile de achiziţie pentru realizarea terminalului.

RELATED ARTICLES
- Advertisment -
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine

Most Popular

Recent Comments