Retailerul britanic de îmbrăcăminte Next a deschis un magazin cu produse dedicate copiilor în Iulius Town, bifând astfel prima extindere în afara Bucureştiului. Proiectul a presupus o investiţie de 350.000 de euro şi marchează un pas important în îndeplinirea strategiei principale a brandului, care vizează extinderea în principalele oraşe din ţară, transmit reprezentanţii companiei.
”Suntem încântaţi de parcursul companiei de la intrarea noastră pe piaţa din România şi am aşteptat cu interes deschiderea magazinului nostru din Iulius Town Timişoara. Investiţia în acest proiect se ridică la aproximativ 350.000 de euro”, spune Victoria Houghton, managing director, Next România.
Colecţia prezentă în magazinul din Timişoara include sute de produse, haine şi accesorii pentru nou-născuţi, fetiţe şi băieţi, cu vârste de până la 12 ani. Lanţul britanic de retail Next s-a lansat pe piaţă în 1982 cu colecţie exclusivă de haine, pantofi şi accesorii pentru femei. Aceasta a fost urmată de colecţii pentru bărbaţi, pentru casă şi pentru copii, toate dezvoltate de designerii proprii ai companiei. Astăzi, Next operează peste 500 de magazine în Marea Britanie şi Irlanda, dar şi peste 180 de magazine în alte 30 de ţări din întreaga lume. În România, retailerul britanic este prezent din 2008, brandul fiind adus de compania Ixy Retail.