MOL România a continuat extinderea reţelei de benzinării şi a deschis în acest an opt staţii noi, din care 2 operate direct, la Târgu-Mureş şi Comăneşti, şi 6 în sistem de franciză. În paralel, compania a dezvoltat conceptul Fresh Corner, pentru a acoperi întreaga reţea. În prezent, conceptul este prezent în 201 de benzinării din totalul celor 227. Sortimentaţia extinsă Fresh Corner este prezentă în 125 staţii.
”Cafeaua rămâne produsul vedetă al acestui concept, lucru dovedit de vânzările înregistrate anul trecut: 7 milioane de cafele vândute în România, ceea ce înseamnă aproximativ 13 cafele pe minut. Cifrele din acest an arată tendinţa de continuă creştere a categoriei: până la finalul lunii septembrie s-au înregistrat 5,6 milioane de cafele vândute la nivelul întregii reţele. Astfel, credem că acest segment are potenţial de creştere în viitor”, a declarat Levente Borviz, Head of Retail MOL România.
Compania deţine 227 de staţii de servicii, 4 puncte de încărcare a autovehiculelor electrice, situate în 4 staţii MOL din Bucureşti, 2 depozite de carburanţi, la Giurgiu şi Tileagd şi un terminal LPG la Tileagd.